aku bukan bidadari
Showing posts with label :: IDEA DEKORASI. Show all posts
Showing posts with label :: IDEA DEKORASI. Show all posts
Tuesday, January 22, 2019

dari suka2 dan buat untuk diri sendiri.. aku sahut cabaran orang untuk lebih kedepan..

›
bulan Feb depan ni.. genap setahun kami start bisnes wainscoting ni... Alahamdulillah... rasa macam baru jer sangat lagi... tetibe dah se...
Friday, December 28, 2018

#ProjekMakeOverDiningArea : dekorasi dinding

›
masih lagi mixed with gold.. walaupon dinding dah cerah.. tapi still outstanding warna gold kat wall tu..  frames ni aku beli...
Thursday, July 26, 2018

Projek Bilik Tidur Anak : Survey idea untuk LOAF BED dan ruang belajar

›
aku terus nak setelkan bilik anak2 ni.. sebab dah lama sangat bertangguh.. aku nak siapkan dalam bulan ni jugak [bulan 7] so memang fokus ...
Wednesday, July 25, 2018

Projek Bilik Tidur Anak : STORA LOFT BED IKEA - katil anak2

›
aku rasa.. masalah bilik tidur anak ni dah sangaaaaaaaaatt lama... masalah nya cuma pada katil anak jer.. hahaha.. masalah kecik.. tah apa2...
›
Home
View web version
Powered by Blogger.