aku bukan bidadari
Showing posts with label ::Anniversary AtyFared. Show all posts
Showing posts with label ::Anniversary AtyFared. Show all posts
Tuesday, June 18, 2019

Tak pandai masak lepas kahwin??!

›
haritu kat meja makan... "sayang.. lusa 10 syawal.. anniversary kita" abah sado : "a'aaa" (baru teringat) ...
Tuesday, September 18, 2018

kami pasangan yang kahwin umur sebaya... dan lewat...

›
korang tau tak.. aku ngan abah sado tu sebaya...  kami lahir tahun yang sama..  ramai orang pernah cakap..lagi2 orang tua...
Tuesday, July 04, 2017

Aty dan Fared dah DARJAH SATU harini !!

›
sapa yang ikut blog ni lama.. tau lah yang kami.. aku terutamanya lah.. akan sambut anniversary kami 2 kali setahun..  kekwat jer bu...
Sunday, September 18, 2016

setelah hampir 7 tahun.. kami kembali semula...di tempat pertama kali.......

›
aku dan abah sado.. nak kate..tak bercinta langsung sebelum kawen tu.. tak lah jugak.. cuma.. kiteorang tak amik masa yang lama tuk berc...
›
Home
View web version
Powered by Blogger.