Showing posts with label
FEATURE WALL
.
Show all posts
Showing posts with label
FEATURE WALL
.
Show all posts
Friday, December 28, 2018
#ProjekMakeOverDiningArea : dekorasi dinding
›
masih lagi mixed with gold.. walaupon dinding dah cerah.. tapi still outstanding warna gold kat wall tu.. frames ni aku beli...
Tuesday, May 23, 2017
Projek ID raya 2017 :: Wainscoting
›
teaser dulu boleh tak..?? uhuukkss... aku tak sempat lah nak edit gambar bagai.. tapi yang follow IG aku dah tengok dah la sikit2...
Monday, October 10, 2016
TIPS GANTUNG GAMBAR FAMILY/GAMBAR PERKAHWINAN
›
ritu aku dah share ukuran yang tepat tuk mengantung frame kan..?? saja nak share pasal gambar2 yang lebih peribadi.. macam contoh..gam...
Friday, January 08, 2016
FAMILY HALL MAKE OVER - Tukar cat
›
family hall aku kat tingkat atas... suram...dan bosan.. sedangkan tu lah ruang yang aku rasa..paling banyak kiteorang anak beranak laki bi...
Thursday, November 21, 2013
idea STRIPS lagi di playrooms
›
dah tentu2 lah ni bukan bilik qaleef.. tapi gambar playrooms SYED ANIQ anak salah sorang pembaca blog akubukanbidadari PUA...
›
Home
View web version