aku bukan bidadari
Showing posts with label PARENTING. Show all posts
Showing posts with label PARENTING. Show all posts
Thursday, September 12, 2019

best dan berbaloi ker pergi PETROSAINS KLCC tu ?

›
last week cuti 3 hari sampai isnin sebab besday Agung.. hari sabtu aku bizi kat bengkel.. kerja aku.. biasa la... ahad tu.. ikutkan takd...
Thursday, February 21, 2019

cukup ker Rm 2 hengget tu ??!!

›
bila aku baca status2 kengkawan.. bagi belanja anak ada yang rm 10 sehari (pagi dan petang) ada yang satu sesi bagi Rm 6-7 hengget.. ak...
Monday, March 26, 2018

salah satu cara nak galakkan anak kecil mula belajar dan minat solat

›
Hadis Abu Dawud kata: “Perintahlah anak-anak kamu mendirikan solat ketika berusia tujuh tahun dan pukullah mereka kerana meninggalkan sol...
Thursday, December 07, 2017

senang ker nak BEKERJA DARI RUMAH ?

›
SUSAH... Hahahahahaha... aku serious ni.. aku tak nak 'gula-gula' kan korang baca yang indah2 belaka.. tapi sebelum ...
›
Home
View web version
Powered by Blogger.