Showing posts with label
Projek ID by AtyFared
.
Show all posts
Showing posts with label
Projek ID by AtyFared
.
Show all posts
Friday, March 01, 2019
Rumah AtyFared : Projek apa lagi kat ruang tamu ni ?
›
Tetiba ruang tamu di-lapangkan hari Jumaat ritu...(aku update dalam IG) ada orang cakap.. aku nak pasang vinyl lak kat ru...
Thursday, February 28, 2019
Rumah AtyFared : Vinyl di Ruang makan
›
alhamdulillah.. akhirnya.. ada masa lapang nak mem-blog.. eahh mem-belog eh... pon boleeeeyy... harini.. aku nak cerite pasal vin...
Wednesday, January 30, 2019
#ProjekMakeOverDiningArea : Kerusi Meja makan baruuuuuuuuuuuu..!!
›
dah lama mengidam.. akhir nya dapat jugak aku beli... yer.. ni kerusi kami pilih.. ada button.. ada details kat belakang.. warna ...
Wednesday, January 23, 2019
#ProjekMakeOverDiningArea : Hunting meja-kerusi makan kat SSF
›
bulan 12 kan besday aku.... so waktu tu kalau shopping ke hapa.. banyak lah kelebihan nya.. macam IKEA.. akan dapat triple point.. kan? k...
›
Home
View web version