aku bukan bidadari
Showing posts with label kisah aku dan BRACES. Show all posts
Showing posts with label kisah aku dan BRACES. Show all posts
Tuesday, November 24, 2020

KISAH AKU DAN BRACES : bila terpaksa skip banyak kali routine check up

›
Lately, tetiba rindu pulak nak update blog --setelah sekian sangat lama. seb bek la memang sejenis salin password. so takde masalah nak buka...
Sunday, November 03, 2019

aku dan braces : update bulan ke 3 dan 4

›
peerrgghh di mana kan janji2 mu nak update blog selalu..agitcuuuu... last cerite pasal Taiping yang pergi nya bulan 7 kot ritu.. sekar...
Friday, September 06, 2019

aku dan braces : bila hilang nikmat menggigit.....

›
masuk dah bulan ke 3 pakai braces.. baru kemarin aku servis.. takde maknanya rasa sekejap.. ada lagi.... uurrmm.. 21 bulan yer.. p...
Monday, July 22, 2019

aku dan BRACES :cabaran sebulan pertama..menyesal tak?

›
ni gambar betul2 masa lepas pasang ritu.. baru kuar klinik.. ada orang pernah tanya aku.. 2-3 hari lepas pakai tu.. sungguh....
Wednesday, July 03, 2019

aku dan BRACES : dah 37 tahun baru nak pakai braces ?!

›
eehh.. belum 37 lagi.. ikut tahun..yerp.. tapi kalau ikut bulan beranak.. aku masih lagi 36 tahun..ahahaha.. nak jugeeeeekkkk... and y...
›
Home
View web version
Powered by Blogger.