Thursday, April 30, 2015

Kenapa di galakkan sangat consume EPHYRA sewaktu mengandung-berpantang dan menyusukan anak ??






sebenarnya.. ramai ibu2 yang mengandung..akan berpantang dan menyusukan anak
yang kerap mssg/wassap..
yang ngadu kat aku...
mempunyai masalah2 penyusuan separuh jalan pada anak2 sebelum
dan berhasrat menyusu kan anak selama 2 tahun..

untuk aku.. fes sekali.. sebelum penggunaan supplement tambahan..
apa yang penting adalah mental kite tu sendiri..
gigih.. dan usaha..
jangan mudah sangat mengalah atau berputus asa..

untuk ibu mengandung kali pertama..
banyakkan kan ilmu di dada..
tambah seberapa banyak ilmu tentang penyusuan badan pada baby..
kuatkan mental...
yakin.. kite mampu lakukan nya..

lepas tu.. disiplin [menge-pam] untuk ibu yang menyusukan anak..
mengikut pengalaman aku sendiri..dan dari pembacaan-penceritaan orang lain..
insyaa Allah tak ada masalah kalau kite boleh ikut timing yang betul
buat power pumping dan jangan culas..!!
balik pada basic... pengeluaran adalah atas permintaan..

jangan stress..-cari cara atasi stress tempat kerja atau apa sahaja..
stress memang akan kasi kesan pada pengeluaran susu badan..
pikirkan keperluan anak.. berikan derang hak yang sepatut nya mereka dapat

berusaha... dan selebih nya.. tawakal pada Allah..
setiap rezki tu datang dari pada Nya..dan atas ke izinan Nya..

oohh my.. lama nya aku tinggal kan dunia penyusuan dan semua ni..hahaha..
sikit jer masa lagi..
insyaa Allah.. moga Allah permudah kan jugak urusan penyusuan tuk anak kedua ni nanti..
tak nafikan.. rindu jugak lah moment2 ngan anak waktu macam tu..
saat tu memang indah tuk di kenang..siyes aku tak tipu..
dapat menyusukan anak sendiri..
pengalaman menyusukan qaleef selama 2 tahun..
satu perasaan yang susah nak di ceritakan..!!
walaupon ada jer dugaan..tapi lepas gak lah ngam2 2 tahun tu
tanpa campur ngan susu formula...ngeheee...

eeaahh... cakap pasal dugaan..
tak nafikan..salah satu nya..susu merundum..
semakin qaleef membesar.. semakin banyak keperluan dia..
aku jugak amik supplement tambahan..
bukan setakat sebagai milk booster... 
tapi jugak aku perlukan zat tuk badan sendiri.. 
dan zat tambahan pada susu yang aku bekalkan pada qaleef..
kat situ lah cabaran terhebat aku kot..
dah semua zat aku kene bagi kat anak..
habes tu.. tuk diri sendiri kurang zat.. hahaha..
tu kalau tak kene cara.. aku pon boleh lembik dan sakit..
perkara yang sepatut nya menjadi moment indah.. jadi macam mimpi ngeri pulak..
cannot hokeh.. cannot...rugiiiiiiiii....

tu pasal.. aku galakkan ibu menyusukan anak..
amik supplement tambahan..
dan salah satu nya EPHYRA ni...
aku consume ephyra ni dah lama..
since masih lagi menyusukan qaleef..
masa tu tahun 2013.. qaleef baru setahun lebih..
aku ingat lagi.. yang betapa bagus nya Ephyra ni pada aku saat tu..[selain tuk kulit]
baik jugak tuk susu badan...
tak sedar yang pengeluaran susu badan aku meningkat..
aku pernah beberapa kali lalui bengkak susu tengah malam sebab qaleef tido tak menyusu..
dan.. aku perasan..
kulit qaleef [yang masa tu agak sensitif] jadi bertambah baik...
iyeerr.. khasiat dari Ephyra tersebut..
qaleef dapat melalui susu badan aku sendiri..

aku pernah cerite akan hal ni dulu2..
tapi masa tu.. tak banyak testimoni..
aku sendiri pon kurang menyedari..
tapi.. sekarang.. ramai dah buktikan nya..!!
EPHYRA mampu menambah susu badan - untuk ibu yang menyusukan anak
dan khasiat nya jugak.. dapat di rasai oleh anak tu sendiri..
contoh perubahan warna kulit yang lebih cantik
dan memulihkan ekzema...

alhamdulillah...


korang boleh baca sendiri testimoni di bawah ni....














ini bukan rekaan..
orang tak kan cakap dan bagi testimoni macam ni kalau tak memberi kesan baik..
lagi pon.. bukan sorang-2... tapi ramai..!!
ramai sangat2....
aku sendiri..hampir setiap hari menerima testimoni baru..mengenai hal ni..
makin seronok aku galakkan orang menyusukan anak ngan susu badan sendiri..



dan ape cerite pulak ngan consume ephyra waktu mengandung serta berpantang...??


waktu mengandung...
hormon kite berubah..
kulit kite akan kusam..
ada sesetengah orang..
waktu mengandung tu lah jerawat beranak pinak tak pasal2...
kalau di biarkan selama 40 minggu..[atau lebih kurang]
akan jadi teruk dan tinggalkan parut..!!
lagi susah nak hilang nanti..
tu awal2 aku galakkan orang consume ephyra..
tak yah nak tunggu lepas2 habes pantang baru nak try bagai..
biarkan terus kekal cantik berseri walaupon mengandung...insyaa Allah..

lagi satu..mengandung ni memang mudah letih..
aku tau lah.. aku kan ngah mengandung sekarang ni..
lain macam sikit..
jadi perlukan zat tambahan yang tak merbahayakan baby dalam kandungan jugak..
since Ephyra ni di kelasifikasikan jugak sebagai minuman kesihatan..
jadi.. memang lengkap keperluan Ephyra ni sewaktu kite mengandung.. 

ada orang cerite kat aku... kalau amik ephyra.. baru macam ada tenaga extra..
semangan sikit dan tak mudah rasa penat walaupon sarat..
berbanding kalau tak amik..
tu kalau habes.. cepat2 die order..
sebab tak suka kan badan lesu..
balik kerje.. letih.. nak nguruskan suami.. anak2 lain lagi..


dan menarik nya jugak...
khasiat dari ephyra ni akan dapat pada anak dalam kandungan tu..!!
insyaa Allah...
kulit anak lebih cantik..bersih dan sihat..
seronok kan...






dan dah tentu lah terbaik jugak waktu berpantang..
berkait2 sewaktu mengandung dan untuk menyusukan anak..

waktu berpantang...
lebih banyak keperluan zat kite perlukan..
mengembalikan tenaga yang hilang..
membaik pulih sel2 mati-hormon berubah semasa kite mengandung tu..
part penting.. ephyra ni.. ko mengandung ker tak..tak kire ko nak beranak atau tak..
EPHYRA memang boleh mengatasi masalah SEMBELIT...
da tu jugak lah masalah2 yang mak2 beranak takut kan..sembelit..!!
jadi.. lepas beranak.. boleh lah consume ephyra ni..
tak de lah ko hadapi ketakutan sembelit lepas bersalin tu kan...

ada lagi besh nya.. ramai cakap boleh kurus cepat..!!
ni bukan kurus kering..
tapi kurus perut kempis cantik selim-melim...
habes pantang.. nak masuk opis balik lepas cuti lama..
rasa semangan biler bertambah cantik giteewww..
waktu pantang ni lah kan...
duduk umah tak kuar2..tak kene panas bagai..
waktu ni boleh perbaiki kulit muka.. bentuk bagai tu..
insyaa Allah ephyra boleh membantu...











dan harus lah untuk cantik jugak..!!!
tak kire sapa2...kalau tak mengandung..tak beranak..tak menyusukan anak..
semua orang pon nak cantik..nak kulit bersih..nak klihatan menarik..
dan EPHYRA mencukupi segala keperluan yang di perlukan oleh badan..
tu pasal.. sesapa tak mengira umur dan jantina boleh consume ephyra ni jugak..

✔️masalah jerawat pulih
✔️jeragat hilang
✔️parut berlubang akibat jeragat makin pudar
✔️masalah eczema pulih
✔️kulit jadi lebih bersih & berseri
✔️suami/ kawan2 perasan perubahan pada kulit yg jadi lebih glowing

✔️berat badan turun 1-2 kg
✔️perut kempis!!! .




iyeerrr... best product ever..!! kate ko...





macam biasa aku cakap..
kene cuba dulu..
tak cube.. tak tau keberkesanan nya..serasi atau tak ngan kite kan...

kalau nak kesan berganda boleh cube sekali minuman ephyra dan SKIN BAR EPHYRA
kesan mungkin lebih ketara [bergantung pada badan seseorang]

aku ada sediakan pakej2 menarik..
yang LEBIH MURAH DARI HARGA PASARAN...
beli lebih.. lebih banyak boleh berjimat...



 SET 1 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] 
 + EPHYRA SKIN BAR
FREE BOTOL SHAKER
FREE POSTAGE SM


SET 2 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS]
+ EPHYRA SKIN BAR
FREE BOTOL SHAKER
FREE POSTAGE SM

SET 3 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] SAHAJA
FREE BOTOL SHAKER [jika ada stock]
FREE POSTAGE SM


SET 4 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS] SAHAJA
FREE POSTAGE SM


SET 5 ::
EPHYRA SKIN BAR SAHAJA
POSTAGE RM 7 SM






 

EPHYRA SKIN BAR


DAPATKAN EPHYRA DENGAN HARGA LEBIH MURAH DARI PASARAN DAN ORIGINAL DI SINI..!!!




WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089
[untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call@bertanya hal selain nya]

EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com




UNTUK MENGETAHUI MENGENAI EPHYRA NGAN LEBIH LANJUT :: KLIK SINI