Monday, May 25, 2015

#OOTD :: 38 minggu plus untuk kenduri kahwen














boleh lagi nak pakai clutch bag semenatara baby belum kuar ni...


brooch 3 beradik ni.. aku beli pakai masa bertunang duluuuuuuu... lama dah... 
aku sayang..ada rantai sebenarnya tu..tapi dah tercabut hilang pulak...
suka brooch ni sebab die berat.. so die tarik kain tu jatuh kebawah tak lah melayang2 terbang..
lagi pulak perut dah kedepan tu kan...huhu...




okeh.. selfie seketul...




outfit aku pakai untuk 38-39 minggu mengandung...

weekend baru ni aku masih sempat nak berjalan gi makan nasik minyak..
kenduri kawen kawan abah sado kat puchong...
abah sado lambat nau bagitau..
petang sehari sebelum tu baru cakap..
die cakap tak mo janji datang [ngan kawan2 die]
sebab dok pikir bini nak beranak..
tapi tetibe sabtu tu petang ngajak aku...
aku dok kate... die nak gi sorang ker sebab macam tak nak ngajak aku pulak..
ooiitt..orang mengandung ni sentap lebih taaaawww... hahaha..
tapi sebenarnya...die pernah bagitau aku awal dulu.. 
tak ingat lak aku..huhu..

dah tu...aku ok jer lah.. 
orang ajak makan.. bukan ajak bergaduh kan.. ahaakkk..
suka nak makan nasik minyak kenduri orang..
sementara boleh nak makan lagi ni kan...

tapi...
malam tu dok terpikir2 nak pakai baju apa...hahaha...
aku memang biasa cegitu...
sebab rasa macam dah tak de baju yang aku muat..!!
maksud nya baju2 yang sesuai gi kenduri ler...
dress2 yang ada semua dah sendat melekat kat pinggang-montot.. 
tak elok nau.. tak nak aku pakai...
nak selesa pakai baju loose jer..
baju kurung lagi la ko toksah cakap..
kain nya jangan kan kate nak zip.. nak masuk pon tak boleh.. hahaha.. sadis...
nak pakai baju2 blouse biasa macam tak semenggah pulak aku rasa..
dah pon balik2 itu aku dok ulang ujung2 ni..
belek2 selak2 dalam lemari..
jumpa baju kebaya cardigan mix n match aku pakai masa raya dulu..
tak teringat lak ada baju ni.. hahaha..lama tak pakai..
rasa pakai 2 kali jer kot rasa nya..
seb bek lah muat.. baju tu loose kan...
ada gak baju aku ley sarung.. ngeeeeee....


okeh..sebenarnya nak sambung terus entry kenduri..
tapi... ada hal lak nak buat..kene berenti...
kot sempat belum beranak.. aku sambung insyaa Allah...
kalau aku dok peram2.. 
sampai lepas beranak memang tak kan lah aku nak bercerite..
ok.. jumpe lagi.. setel keje laju2...