Sunday, June 14, 2015

BERPANTANG :: EPHYRA sebagai MILK BOOSTER aku...






*ibu yang menyusukan anak yg ada g6pd masih boleh consume EPHYRA..mengikut pengalaman sendiri [anak sulung ada g6pd]



alhamdulillah.. dah masuk hari ke 19-20 dah aku berpantang..
dan semua ok2 jer..

ritu aku share pasal pengalaman aku mengandung dengan consume EPHYRA kan..
kali ni pengalaman ohsem aku sendiri berpantang dan masih lagi consume ephyra..
kenapa aku cakap ohsem..??
sebab aku memang dapat rasa sendiri kehebatan ephyra ni..!!
selama ni.. dok lah baca dan share testimoni orang lain..
tapi kali ni.. memang betul2 kenyataan hokeh..!!
ephyra memang berkesan..!! alhamdulillah..

fes sekali.. dah tentu lah dari segi susu badan..
aku ingat lagi.. balik2 dari spital lepas bersalin..
esok nya pagi2 aku minum ephyra..
masa tu niat nak mengembalikan tenaga..
aku kan kuat spital secara 'paksa'... jadi.. memang betul2 belum stabil lagi..
jadi.. memang mengharapkan pada ephyra ni lah..
sebab masa tu memang muka pucat..badan lesu sangat2..
tapi... kesan lain nampak dulu..maksud nya kesan ketara..!!
biler susu badan aku melimpah ruah hanya dengan 1 sachet pertama..!!

lepas minum ephyra.. memang terasa breast aku berdenyut2..
terus menitik2...aku masa tu tak ready pon lagi tuk semua tu..hahaha..
bukan apa.. masa tu.. ash-shaquille tak minum banyak pon..
masa memula tu..memang mencabar nak soh anak aku tu hisap susu..
tah kenapa lain macam sikit anak aku yang sorang ni.. 
[ada cabaran di sebalik kisah penyusuan anak ke-2 ni..nanti aku share]
dan ko bayangkan aku sampai bengkak2 susu sebab susu badan banyaaaaakkk giler..
dan anak tak nak mo isap banyak2 [nanges ooiii masa tu..]
die isap kejap.. pastu die tido...dah lah sedut sikit jer..
yer lah perut baby baru lahir ni.. sebesar biji guli jer pon..
panik gak lah aku masa tu...
tak pasal laki aku kene mencari-beli breast pump..teruk aku masa tu..
kalau tak pump memang t
aku nya susu pulak.. bile pump.. boleh dapat ber-oz2 [alhamdulillah]

tapi tu lah kelebihan ephyra ni..
memang ko akan dapati susu badan akan bertambah lepas consume ephyra walaupon hanya 1 sachet
insyaa Allah..

itu pengalaman aku sendiri..
bayangkan.. aku takut nak minum ephyra sehari dua lepas tu..[awal2 lepas bersalin]
sebab tak tahan bengkak susu..bengkak yang memang sakit tu..
dan bayangkan jugak tak..
seawal tak sampai seminggu.. aku boleh mengepam dan dapat kan full oz satu botol setiap kali mengepam..!!
sebab dulu2 teringat betapa gigih nya aku mengepam awal2 masa qaleef kene tahan ward sebab kuning tinggi..
nak dapat 1-2oz jenuh gak..
tapi yang kali ni.. dalam waktu lebih kurang sama [awal2 minggu pertama]
tapi susu dah banyak...
kalau lah aku masih bekerja.. dan perlu mengepam susu badan..
memang dah meriah gamaknya susu badan aku simpan stock..hahaha...
alhamdulillah..rezki aku tuk baby masih ada tuk kali ke-2 ni..
tapi tu lah.. kelakar nya..dah aku takut tak tahan bengkak susu dan tak rajin mengepam setiap kali pon..
aku macam seram2 jer nak minum ephyra.. hahahaha..siyes ni tak tipu..

lepas dari tu....
biler ash-shaquille mula rajin nak hisap dan bertambah kuat..
baru aku bergigih balik consume ephyra.. 
dalam akhir minggu pertama-nak masuk minggu ke dua macam tu..

selama ni dok baca orang eksaited jer sebab susu badan banyak..
kali ni merasa lah sendiri...
tu sekarang... ash-shaquille kuat giler menyusu..
rasa macam tak sempat nak penuh pon..mengempeng jer la keje nya.. puufftt..
tapi..dengan Ephyra aku tak risau sangat..
tak takut melecet ke hapa sebab die dok sedut2 memanjang kan..
insyaa Allah.. rasa2 macam kosong..dan anak mengamuk2 nak susu..
memang cukup tuk aku minum jer ephyra satu sachet..
alhamdulillah.. boleh rasa susu jadi banyak..
boleh rasa breast penuh ngan lebih cepat.. alhamdulillah..

ni lah pengalaman jujur aku sendiri..
aku yang rasa dan lalui nya sendiri..
alhamdulillah...


dan insyaa Allah jugak..
aku yakin.. anak aku akan dapat khasiat dari ephyra ni melalui susu badan aku..

korang..mak2 yang nyusukan anak..
yang dalam pantang..
atau yang akan bersalin..
jadikan jugak ephyra ni sebagai salah satu 'mesti ada' dalam senarai harian korang jugak...
insyaa Allah.. kene cuba dulu macam aku ni..
baru tau hebat tak hebat ephyra ni kan..


tu testimoni aku..
meh share sikit testimoni pengguna ephyra yang lain..










memang betul apa yang di lalui oleh customer2 ephyra ni..
aku sendiri melalui bende yang sama dalam tempoh berpantang dan menyusukan anak ni..

rasai kehebatan EPHYRA sendiri..
bukan jer sesuai tuk ibu mengandung..menyusu kan anak berpantang..
tapi jugak untuk semua..!!
semua peringkat umur dari anak [5 tahun keatas] sampai lah ke atok nenek kite
pon boleh jugak mendapat khasiat dari EPHYRA ni..
sebab EPHYRA ni bukan sahaja minuman kecantikan..
tapi jugak tuk kesihatan dari dalam..insyaa Allah


boleh dapat kan ngan harga kasih sayang..
yang pasti lebih murah dan berbaloi..

hanya kat SINI yer...
hanya dengan aku..






SET 1 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] 
 + EPHYRA SKIN BAR

FREE BOTOL SHAKER
FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
FREE POSTAGE SM


SET 2 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS]
+ EPHYRA SKIN BAR
FREE POSTAGE SM

SET 3 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] SAHAJA
FREE BOTOL SHAKER
FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
FREE POSTAGE SM


SET 4 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS] SAHAJA
FREE POSTAGE SM


SET 5 ::
EPHYRA SKIN BAR SAHAJA
POSTAGE RM 7 SM





WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089

[untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call/pertanyaan berbentuk peribadi tidak akan dilayan sama sekali]





EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com





UNTUK MENGETAHUI MENGENAI EPHYRA NGAN LEBIH LANJUT :: KLIK SINI