Thursday, July 30, 2015

nak jadikan sebagai milk booster dan memekatkan lagi susu..??












EPHYRA lah jawapan nya..!!

salah satu kelebihan terhebat EPHYRA adalah memeriah kan lagi susu badan..insyaa Allah...
lagi2 mommies yang buat stock susu tuk anak tu..
aku galakkan sangat tuk amik ephyra ni dan rasa kehebatan nya sendiri..
mampu buat susu badan melimpah ruah...

pengalaman aku sendiri..
dari anak pertama aku dah mula consume ephyra..
aku perasan.. anak aku qaleef lebih puas menyusu..
walaupon masa tu dah setahun lebih..
tapi masih lagi meriah susu badana aku..alhamdulillah..

anak kedua pulak..
awal2 kelahiran masa dalam pantang lagi aku dah consume ephyra ni..
tujuan nya..selain tuk tenaga..kesihatan..kecantikan..
aku nak tambah susu badan tuk anak aku menyusu..
dan hasil nya memang memberangsangkan..
sampai ada masa aku berhenti sekejap sebab terlampau banyak...
sampai aku bengkak susu pulak..
sebab masa tu anak aku tak kuat menyusu lagi..

selain tu.. aku perasan.. setiap kali lepas consume ephyra..
terus menitik2 walaupon anak baru lepas menyusu..
dan susu bertambah pekat..!!
biler pekat ni.. anak minum puas dan kenyang..alhamdulillah..
rezki anak..

bukan aku sorang jer rasa semua ni..
ramai lagi ibu yang menyusukan anak yang consume ephyra ni..
merasai pengalaman yang sama dengan EPHYRA..!!
seronok biler mak2 gigih usaha amik milk booster bagai 
hanya tuk menyusukan anak sendiri... selama yang boleh..
insyaa Allah..kalau tak putus asa.. dan usaha..
sapa2 pon mampu lakukan..
mampu bagi anak dengan susu badan sendiri..
salama yang boleh..sehingga 2 tahun..
seperti yang di syariatkan dalam islam sendiri..

tu pasal.. aku sentiasa akan memberi sokongan pada ibu2 yang berusaha tuk menyusukan anak mereka...
yang penting usaha dan tawakkal pada Allah jugak..
insyaa Allah...

salah satu nya EPHYRA ni lah..
boleh dijadikan sebagai penggalak susu badan..

selain tu..anak pon akan dapat khasiat dari ephyra ni melalui susu badan ibu..
dan banyak kebaikan nya pada anak tu sendiri..
kulit anak akan bertambah cantik dan bersih..insyaa Allah..
lagi2 kalau anak ada ECZEMA..
insyaa Allah.. bolh membantu jugak..

alhamdulillah... macam aku cakap tadi..
pengalaman ni bukan aku atau sorang dua jer rasa..
tapi jugak ramai pembeli EPHYRA...

korang mommies yang menyusukan badan..patut..wajib cuba jugak..
mana lah tau..akan rasa pengalaman hebat sama seperti aku dan orang lain jugak kan..
tak cuba tak tau...


dapatkan PACK PREMIUM atau TRIAL PACK ORIGINAL dengan harga yang lebih murah dari harga pasaran..!!!







SET 1 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] 
 + EPHYRA SKIN BAR

FREE BOTOL SHAKER
FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
FREE POSTAGE SM


SET 2 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS]
+ EPHYRA SKIN BAR
FREE POSTAGE SM

SET 3 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] SAHAJA
FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
FREE POSTAGE SM


SET 4 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS] SAHAJA
FREE POSTAGE SM


SET 5 ::
EPHYRA SKIN BAR SAHAJA
POSTAGE RM 6 SM






WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089

[untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call/pertanyaan berbentuk peribadi tidak akan dilayan sama sekali]





EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com





UNTUK MENGETAHUI MENGENAI EPHYRA NGAN LEBIH LANJUT :: KLIK SINI