Monday, October 19, 2015

boleh ker ibu mengandung consume EPHYRA..??












semenjak 2 menjak ni...
ramai sangat ibu mengandung yang tanya kan pasal produk EPHYRA ni...
boleh ker...elok ker...apa kelebihan nya.......

jawapan aku :: BOLEH... DAN SANGAT2 DI GALAKKAN..
untuk ibu mengandung mengambil supplement tambahan 
dan produk EPHYRA sendiri tidak berbahaya.. sesuai..serta ORGANIC..
sesuai sangat tuk time2 mengandung..

aku sendiri amik masa mengandung kali kedua baru ni...
memang boleh nampak beza berbanding dari kali pertama sebelum ni..

aku  mula consume ephyra balik lepas kandungan masuk 3-4 bulan cegitu..
fes month tu aku kosisten jer amik..
tapi masuk bulan kedua aku mabuk teruk..
tak lalu nak makan minum apa2 pon..
jadi akustop sekejap..
lepas ok jer balik..sihat..
terus aku nak rasai sendiri kehebatan EPHYRA tuk ibu mengandung ni..

sejujurnya..
bagi aku.. memang hebat...!!
Ephyra membantu aku tuk mengekalkan tenaga aku sepanjang hari
ko tau lah kan..
walaupon kate aku duduk umah..
tapi aku ni bergerak lagi banyak dari masa aku kerje kat opis dulu..
dulu.. aku duduk jer lah sepanjang2 hari kat kerusi opis tu dari pagi ke petang..
bangun nak makan lunch... solat.. ngan gi toilet..
dak opis lak manjakan aku..
tak kasi banyak gerak..
bos datang tempat aku hooii kalau nak hapa2.. hahahaha...

tapi biler dok umah ni..alahai...
nampak macam ko boleh duduk tido baring..
nan hado...ngan dak qaleef tu.. aku baru jer nak duduk..
ada jer lah bende die memerintah aku.. nak itu nak ini..
penat duduk bangun naik turun tangga...puuffttt...
banyak kerje bertambah2 ngan dak besar ni tau...
yer lah.. sebab masih tak pandai menguruskan diri lagi kan..
pastu.. die macam susah hati jer nengok mak nya duduk.. gggrrrr.....

tu belum lagi ngan cerite kerje2 umah..
ngan aku yang aktif berniaga...
amik stock.. buat penghantaran bagai..
terkejar2 ngan rutin check-up kat klinik...

jadi...tu aku rasa.. Ephyra ni macam minuman tenaga aku pulak..
nak minum 100 plus tak boleh..
kang tak pasal2 hari2 aku kene cek kencing manis lak kang..agagaga..
jadi minuman2 khasiat macam ephyra ni lah membantu aku..
alhamdulillah.. sangat2 serasi ngan aku sepanjang tempoh mengandung ritu..

selain tu..
dalam masa yang sama..
boleh lah kulit aku yang awal2 ritu macam naik jerawat2 halus dek kerana kemalasan ya hamat mencuci muka..
kembali bersih.. legaaaaa aku...

haaa... bukan setakat tenaga dan nak cantik jer..
tapi banyak lagi khasiat ephyra ni untuk ibu mengandung..
dan jugak menarik nya..
khasiat nya akan dapat pada baby jugak..!!!

baca ni lagi..

Kenapa #EPHYRA bagus untuk ibu mengandung? 


👉Membekalkan protein untuk membina sel, tisum enzim dan otot ibu dan baby dalam kandungan.
👉Membantu penyerapan zat dan nutrien dari makanan
👉Mengurangkan risiko janin menjadi cacat
👉Membantu penghasilan susu badan
Membekalkan zat besi untuk penghasilan darah yang cukup. Elakkan pitam dan anemia (kekurangan sel darah merah)
👉Wajah tidak kelihatan pucat 

👉Membantu mengawal tekanan
👉Mengelakkan pigmentasi pada kulit
👉Membantu kelembapan kulit.
👉Membantu pembebasan tenaga dari makanan 

👉Penting untuk pembentukan darah dan hormon
👉Mengelakkan kekejangan otot dan sakit badan
👉Mengelakkan sembelit. Senang membuang dan lawas
👉Membantu mengawal stress pada ibu
👉Membantu mengawal berat badan semasa mengandung dengan memecahkan lemak.








tapi nih.. aku nasihatkan..
ibu mengandung di galakkan amik hanya pada kandungan 3 atau 4 bulan ke atas..
sebab nya..tempoh trimester pertama selalunya ibu mengandung mengalami tempoh morning sickness kan

jadi Bila fasa morning sickness dah hampir pulih, barulah digalakkan minum Ephyra.
lagi efektif kire nya..
ko time2 mabuk nak minum..membajir jer taww...
minum kang muntah.. minum kang muntah...
apa pon ko tak dapat..haaaa giteewwww..

jadi.. jom lah kite try ephyra ni..
lagi2 di galakkan tuk ibu mengandung jugak..
aku sendiri consume memang dapat banyak khasiat nya...
insyaa Allah..






DAPATKAN PACK EPHYRA DENGAN HARGA KASIH SAYANG

dengan harga LEBIH MURAH...


DI SINI !!!


ORIGINAL















SET 1 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] 
 + EPHYRA SKIN BAR

FREE BOTOL SHAKER
FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
FREE POSTAGE SM


SET 2 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS]
+ EPHYRA SKIN BAR
FREE BOTOL SHAKER EPHYRA [selagi masih ada stock]

FREE POSTAGE SM

SET 3 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] SAHAJA

FREE BOTOL SHAKER
FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
FREE POSTAGE SM


SET 4 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS] SAHAJA
FREE POSTAGE SM
FREE BOTOL SHAKER EPHYRA [selagi masih ada stock]


SET 5 ::
EPHYRA SKIN BAR SAHAJA
POSTAGE RM 6 SM




UNTUK MENGETAHUI MENGENAI EPHYRA NGAN LEBIH LANJUT :: KLIK SINI





WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089
[untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call/pertanyaan berbentuk peribadi tidak akan dilayan sama sekali]


EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com



untuk pertanyaan lanjut mengenai produk