Wednesday, December 23, 2015

DecorItems :: Jam Vantage




tak tau lah atas faktor umur ker atau hapa yang buat citarasa aku tetibe berubah..hahaha..
minat beralih pada sesuatu yang vintage..klasik.. dan..eerrr..emas..?? eehheeaamm..

sebelum ni.. aku nak beli jam lain..
yang lebih moden..simple..tuk letak kat rak tv..
tapi..tetibe..semua nya berubah biler selera berubah..
aku beli ala2 vintage macam ni..??!! langsung tak pandang belek yang modern kata nya tuh..

eeerr..tapi cantik kan..??

kan kan kan..

sekurang2 nya kat mata aku lah..



jam ni jenis gantung..
ni bukan jam pilihan pertama..
ada lagi satu..lebih kurang macam ni..
lebih gold..lebih classy.. dalam nya kaler hitam..dan nombor nya tulisan Romans..
dan..eeerrr..lebih murah sikit..uhuukkss..
cantik.. tapi.. die lebih kecik sikit berbanding yang ni...
lagi satu.. takde stand macam ni lah..
jenis letak jer...
biler compare kan..risau nanti biler letak kat rak hitam tv tu..tenggelam terus..

biler mintak pendapat abah sado..[sebab 2-2 pon aku suka]
aku cuma nak tau..yang mana ada lebih x-factor nya [giteeewww]
so.. abah sado kata.. yang ni lebih unik..

terus decide beli yang ni..

memula pikir.. nak soh abah sado sapu sikit cat gold kat stand die tu..
kasi timbul sikit..
just letak sikit2 jer..tak yah nak proper sangat cat perabeh..
tapi..biler pikir balik..
kalau terlalu banyak hiasan dan bende gold pon..jadi serabut dan tak menarik pulak..
dan aku rasa..lebih cantik kekal kan seperti asal ni..



yang karat tu memang kata nya sengaja buat cegitu.. hahaha..

memula aku ingat karat2 tak elok dah..
tapi.. masa kat kaunter tu cek..
aku nak tukar lah konon2 sebab dah karat kan..
tapi..biler amik yang lain2..pon sama macam tu..
so..makna nya..memang design nya macam tu..
vintage kate ko kan.. ahaaakkss..



just loved my new decoration items..