Friday, December 22, 2017

minum petang lagi sedap dengan COMBO BROWNIES 4 rasa dari S2 Tasty Bites !!





nikmatnya minum petang ngan air coklat matching ngan Brownies 4 rasa giteeeww..kau hengat ikat siakap jer ker ada menu masa 3 rasa bagai.. brownies pon hada hokeh.. 4 rasa sebab dalam sebijik brownies dapat 4 jenis berlainan.. tu aku panggil sekarang 'brownies 4 rasa'..ahaakkss..

eerr...pandai2 jer kau kan..huhu..


selagi masih fenomena..apa kata selagi tu kite ngoder jer...tapi kali ni kite try rasa kat orang lain pulak.. but still.. kite order online jew jugak..saja nak rasa macam2 kan.. lain orang..lain rasa air tangan nya.. 



tapi kenapa aku suka repeat ngoder brownies jer..??






1] sebab brownies jer yang senang nak order online..senang kerje..jimat masa..hahaha.. i is like bende mudah2 macam ni..dan lagi..sebab tahan lasak..berbanding kek biasa tu.. hantar lah dari beratus KM sekalipon.. insyaa Allah tahan sampai kat kau masih elok sempuna kejadian nya insyaa Alah..ikut pengalaman aku lah ni

tengok jer lah gambar Brownies aku baru terima atas ni.. kotak luar di bungkus dah ngan bubble wrap.. kek dalam tu pon sama !! sehari jer ni sampai.. 



2] JIMAT dan MURAH ! satu biji kek tu besar dan puas makan..paling best boleh request lebih dari 1 jenis perasa hanya dalam sebijik brownies ! which is boleh makan macam2 rasa dengan satu harga yang murah dan berbaloi !!





3] tahan lama. order sebiji kek tu boleh tahan berhari2 kalau tak habes..maksudnya bukan tahan tak habes2.. tapi tahan dari berkulat atau berubah rasa cepat.. boleh ulang makan berkali2 berhari2 kekdah nya.. sebab tu lah brownies ni boleh di pos merata..hari ni hantar..esok lusa-1-2 hari sampai pon takde hal..elok jer lagi rasanya..tak habes simpan peti ais.. esok panaskan makan ngan eskerim lak.. sedaaaappp!! 

tapi macam kat rumah aku ni ha.. ngan 2 jenis budak suka nau bende2 macam ni.. biasanya tak lah dapat bertahan lama gayanya.. sebab nya selagi ada bende tu tak habes..selagi tu anak dok request nak makan..  pheewwww...




orang cakap.. anak2 suka makan.. buat lah sendiri.. 

derang ni macam mak aku lah.. suka nau makan kek tak kire masa..selalu jalan2 kat mall.. mesti nak kene beli gak sorang 1-slice.. eeahh..aku bukan tak pandai buat yer..sesekali aku buat jer kat rumah.. cuma tak tunjuk jeeeewwww..ahaaakkss... tuk makan sendiri2.. ada masa..nak lah gak makan yang kite tak pandai buat tu.. atau nak gak lah rasa air tangan orang kononnya.. selalu nya..orang buat tu rasa sedap lain maciam kan.. hahaha.. #alasanmalasbuatsendiri #orderlagisenang







haaaa..melting tak tengok gambar2 brownies kat atas tu ?? haha.. sedap hokeh.. sedap banyak !! kalau nak tau.. aku order dari S2 TASTY BITES, dari seremban ni yer.. post jer ke Rawang ni ha..amik COMBO BROWNIES sebijik ada 4 rasa berbeza..tu aku panggil brownies 4 rasa tu.. heheh..  aku dah biasa rasa yang caramel salt.. coklat brownies semua tu..biasa dah tu.. kali ni aku order tuk rasa lain pulak.. 


hersyes chocolate chip

coklat nya banyak gileeeerrr !!! 


cheese brownies


Blondie brownies a.k.a congo bar



 almond nibs and walnut brownies

selambak kacang atas tu !! memang puas lah merasa orang kata..



dan almond nibs and walnut brownies ni gak lah paling qaleef suka.. die memang suka kacang atau yang ada kekacang.. lagi2 lah yang meriah macam ni..



shaquille pulak dok ulang makan congo bar jer..lepas satu-satu tu jer yang di hadap.. aku dapat merasa sikit jer.. abah sado langsung tak merasa yang ni.. huhu..


peberet aku yang ni !! cheese brownies.. fes time aku try.. sumpah sedap.. sangat sedap yer.. yang brownies chocolate tu gebu moist..kau tengok pon tau dah kan..paling penting.. tak manis.. cheese nya pon banyak dan boleh rasa..gebus...tapi tak muak pon makan.. aku kalau kata nak repeated lagi..memang nak amik ni jer seketul terus..hahaha.. tak puas makan tau.. yang ni habes dulu.. 


aku di bagitau..special nya brownies dari  S2 TASTY BITES ni sebab guna bahan2 quality macam dark choc beryls dengan pure butter. sebab tu lah tak kering dan nampak moist nya.. walaupon brownies.. bukan aku jer cakap..kebetulan ummi and ayah aku datang rumah masa brownies ni sampai..aku hidangkan minum petang..derang pon puji sedap..secukup rasa dan tak manis.. since ummi aku tu tak suka makan manis2.. ayah aku yang tak berapa makan kek pon puji brownies cheese ni sedap.. 

yang Chocolate Chip Brownies tu pulak choclate nye selambak derang guna choc chip hersyes sahaja yer..tu yang buat rasa choc chip tu sedap..





kalau korang kata korang peminat Brownies.. maknanya korang wajib order brownies dari  S2 TASTY BITES ni.. insyaa Allah puas hati dan korang akan suka kan rasanya.. 


harga bagi aku memang sangat berbaloi hanya serendah Rm 30 jer tau untuk SIZE 8 INCH [besar tau !] boleh pilih nak 1 jenis jer..atau combo mixed macam aku punya atas tu..

selain tu ada jugak MINI SET [8 PCS] per box dan harga serendah Rm 8 sahaja.

ni jenis2 brownies yang disediakan/dijual
-Congo Bar 
-Plain Brownies
-Nuts Brownies
-Choc Chip Brownies
-Cheese Brownies

-Combo Set [4 jenis rasa dalam 1 brownies]


POS SATU MALAYSIA yer.. so jangan kata ada yang kempunan pulak nanti..

Untuk COD kawasan Seremban dan area office penjual kat Kg Baru dan Sentul KL saya sediakan jugak Mini Set (8 pieces)



HUBUNGI S2 TASTY BITES sendiri untuk pertanyaan lanjut. 

WHATS APP : 013-329 0352 [NURUL]
IG:  s2tastybites