Friday, February 02, 2018

sebab sedap sangat.. aku order lagi....




ingat tak ritu aku share pasal brownies dari S2 TASTY BITES.. yang aku suka sangat2 cheese brownies nya tu.. ritu tak puas makan.. abah sado lagi la... tak merasa langsung.. aku cakap "sedap sayang.. sedap sangat " abah sado tak dapat imagine sedap nya Cheese brownies dari S2 TASTY BITES ni acaner.. aku pon masa tu baru fes time rasa cheese brownies hokeh.. selama ni makan brownies yang biasa2 jer... so order lah lagi...


ikutkan nak cheese brownies semata.. tapi anak2 suka makan brownies lain.. lagi2 shaquille suka Almond brownies yang selambak kacang tu.. 



ni brownies cheese yang aku suka sangat tu.. tebal cheese nya.. balance rasa ngan brownies bawah dia tu.. puas lah makan cheese nya terasa sungguh..


menarik nya kali ni.. ada pulak OREO CHEESE BROWNIES !!! so amik half2... nak merasa dulu..

SUMPAH SEDAP !!!! tak tipu.. memang sedap sangat..!!



aku dah merasa banyak jenis brownies dari orang.. tapi ni antara brownies yang paling MOIST pernah aku makan.. lembut sangat.. dah biasa makan yang jenis kering2 garing2 sikit tu [sedap jugak] rasa lah kelainan brownies dari S2 TASTY BITES ni..  
  

cheese nya boleh rasa.. tak masam sangat.. sedang elok jer.. tak muak pon walau makan banyak2.. yang penting OREO nya tu pon tak kedekut.. selambak letak hokeh...puas hati betul lah makan OREO CHEESE BROWNIES ni.. 



merasa jugak abah sado akhirnya.. hahaha.. kalau tak selalu kempunan jer nak makan.. tak sempat merasa dah habes dulu dah.. 
abah sado tak berapa gemar sangat kek2 or bende2 macam ni.. lelaki kan.. tapi jujur die sendiri suka dan puji lagi2 yang ada cheese tu.. samaada cheese brownies atau oreo cheese brownies..lagi satu die pon cakap.. moist giler.. 


tu penggemar cheese.. or cheese cake.. aku rekomen sangat2 cheese brownies / oreo cheese brownies dari S2 TASTY BITES ni.. aku tak pandai nak cakap pasal makanan sangat.. nak complain2 ker.. memang tak gheti..aku tau makan jer.. hahaha.. lagipon memang tak baik pon nak complain2 makanan cakap tak sedap ke hapa.. tak baik complain rezki.. kalau tak sedap.. lebih baik diam.. amik contoh akhlak Rasulullah.. tu sebaik nya..   tapi kalau bende tu sedap sangat.. aku berani cakap sedap.. dan rekomen kat orang lain jugak.. macam brownies dari S2 TASTY BITES ni lah.. insyaa Allah korang akan suka kan rasanya..






bukan aku jer tau cakap sedap.. tapi ramai lagi yang kata brownies dari S2 TASTY BITES ni MOIST dan sedap lagi2 cheese brownies dia.. 



so far.. kalau nak di ikutkan..semua brownies dari S2 TASTY BITES ni aku dah rasa dan memang sedap jer semua..cuma personally aku ter-palng suka 2 cheese brownies tu lah.. anak2 kurang sikit lah.. derang suka yang brownies plain..kacang or choc chips ker..annndddd.... walaupon biasa budak2 suka bende2 manis ni.. tapi anak2 aku pon kalau terlampau manis derang kureng jugak.. derang makan sikit jer nanti.. qaleef pon akan terus terang cakap kalau manis sangat die kurang suka nak makan.. sekali jer dah cukup..tak mintak dah.. tapi so far tengok anak2 makan brownies  dari  S2 TASTY BITES ni derang ok jer.. dierang panggil 'kek coklat'..maybe sebab rasa coklat nya tu kan.. 



orang pelik2 tanya betul ker boleh pos bagai.. tak pecah ke hapa..

jangan risau.. S2 TASTY BITES biasa pos satu Malaysia.. aku sendiri order dari SEREMBAN 2 - RAWANG.. pos laju jer.. helok sampai dan sempurna kejadian nya..tengok die bungkus elok jer.. dah pakai plastik dalam nya.. balut lagi bubbles kat luar kek.. dan lagi kat luar kotak yer.. tu pasal elok jer sampai tak pecah senget ke hapa.. cuma penyek2 sikit tu jer lah.. tapi tak lah nampak pon.. yang penting rasanya tu sendiri.. kau dah makan masuk mulut hancur jugak kan.. hahaha.. so yang kat sabah serawak perlis kelantan bagai tu pon boleh jer order dari S2 TASTY BITES ni.. POS SATU MALAYSIA

ok..cakap banyak tak guna.. try la dulu...baru tauuuuuuu....


Untuk COD kawasan Seremban dan area office penjual kat Kg Baru dan Sentul KL 



HUBUNGI S2 TASTY BITES sendiri untuk pertanyaan lanjut. 

WHATS APP : 013-329 0352 [NURUL]
IG:  s2tastybites