Monday, September 27, 2010

Di sebaLik majLis - PART 2 [Signage dan INAI]




hari raye ke 2
aku sibuk menyiapkan tanda arah jalan
aku tak sempat nak carik kedai liminate
waktu raye ~ sumer kedai tutup
jadi.. aku kene tampal salotep  besar
tuk cover paper tu...
belakang nyer.. aku letak cupbord keras...
nanti abang aku nak letak kayu kat belakangnye...


raye kedua tu jugak..
aku dah pakai inai....
kenaper awal sangat..??
sebab aku ni ade masalah kalao pakai inai last minit...
aku tak tau kenape.. setiap kali aku pakai inai jer...
mesti jadi hitam..
walaupon sekejap...
orang kate sebab darah...
aku tak pasti.....
jadi nak mengelakkan inai aku buruk bertompok2 
dan terlampau hitam...
aku pakai inai seminggu awal...

muLer2 aku pakai inai henna yang beli kat mydin tu...
selang 3 hari lepas tu baru aku pakai inai daun..
yang wangi.. n lagi cantik...!!!
inai daun memang terbaik....!!
warne lebih semule jadi..
n rata...



merah lain macam kan...
tak per..aku redho..hahaha



1 comment:

mizz sue said...

ish..ni wat su xsabar ni..hihi