Friday, November 19, 2010

majLis resepSi ~ tetamu majLis

alHamdulillah.. 
ramai yang sudi datang memeriahkan majLis aku...
lebih ramai kenaLan mak dan ayah aku... biase lar tu kan...huhu
aku sendiri dah tak perasan tah saper2 orang....
tak ingat pon taw...!!! maafkan aku....
biler tengok gambar2 baLik.. baru aku tau orang2 yang datang....
tu pon ramai jugak yang aku tak sempat jumpe....
dan tak sempat bersaLam apetah lagi nak bergambar...


apepon.. bersyukur sangat...
perkare yang paLing membimbangkan daLam satu2 majLis tu...
berjaLan dengan Lancar.....
takut makanan tak cukup..!!!
alhamdulillah....
waLaupon tetamu diLuar jangkaan..
Lauk makanan semua cukup..!!
cume nasik jer kene masak Lagi....
huhu... 

 ~ ngan farahfatihah ~
yang nak kawen minggu depan..!!
tumpang neves...
kompem pergi...


 ~ ngan mysarah ~
gambar2 ni pon sarah yang punyer...~ngeee
menghitung 2 minggu jew lagi nak join cLub orang dah seteL kawen..~ngeee
insyaallah akan pergi majLis beLah Lelaki kat shah aLam...



 ~ dengan Pn Balkidz Hunny ~
mekaseh atas hadiah.. dah gune letak gambar kawen..!! besh...!!
eerr... baju die cantik taw... :)

 ~ ngan Pn Asna cute ~
" tahniah dah pregnant...!!! "
alhamdulillah...tumpang hepi....
nanti nak datang tengok baby die... mesti cute macam mummy die jugak kan...








 ~ office mate hubby ~






 ~sahabat -Lina ~

 ~ sahabat - fiza dan hasiah ~

 ~ ngan Ida ~




pade semua tetamu.. terutamanye kawan2 bLog...
terime kasih sebab datang...
sangat2 suker...!!!

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semua muka tersenyum indah....

farahfatihah said...

wahhhh pic fara yg 1st!!!!! hehehe

zella y said...

lina dtg erk...
zella kwn skolah rendah lina taw... ;)

Peri PiA said...

suke tgk ur wedding :)

p/s-kwn u pakai baju rainbow...kite pon ade hehe