Monday, July 09, 2012

Baby BATH SUPPORT tuk dijual Rm 10.00



*update 2.03pm :: DAH TERJUAL..harap maaf yer pada yang bertanya...



botol Tommee Tippee tadi tu..aku rase jual goreng pisang panas pon tak sepanas jual botol tu.. [heheh]
maaf yer pade yang bertanye...memang ramai..
tapi tu ar..sape cepat booked so..aku jual jer terus...
alhamdulillah..terjual pada sahabat blogger jugak...[terime kasih banyak]


BABY BATH SUPPORT jenama Baby Love
belum pernah di guna
aku nak jual Rm 10.00
warna putih dan pink [gambar bawah]-Mesh BL2050




kegunaan :: sangkut kat Bath tub tuk tampung anak mandi dalam tub tu..
reason jual :: sebab aku ade 2 bendalah ni...satu aku gune sendiri..
so far..aku gune letak kat bath tub yang aku beli kat IKEA..boleh masuk...
dan aku rase bath tub standard ley sangkut ngan bende ni...


berminat sila email ::
nurha_abdul82@yahoo.com