Sunday, June 02, 2013

aku tak sekuat yang di pikirkan....



berkali2 aku cuba buat satu entry tuk cerita pada semua tentang Allahyarham ibunda Norizan...

tapi berkali2 jugak..aku delete...
dan termenung sendirian..

mati kata2.....

tak mampu langsung tuk diterus kan...

iyeerr...aku redho...
Allah lebih sayangkan ibunda Norizan...

tapi..aku belum cukup tabah tuk melalui nya....
belum cekal hati tuk merasa kehilangan nya..

sakit nya sangat2 dalam...

kekadang aku rase mak Ijan masih ada kat Shah Alam tu...
tapi biler balik Shah alam...-terasa kosong-

aku perlukan masa...
mungkin bukan sekejap...
mungkin jugak tuk seumur hidup aku...........

maaf kan aku...

mungkin satu masa nanti...
aku akan kongsi saat2 kenangan2 segala yang indah bersama dia...ibunda Norizan...



terima kasih pada semua sahabat...
di blog...di comment...di fb..geng gojes...yang tipon..sms...email...

ingatan korang..keperihatinan..amik berat...doa dari korang..sangat2 aku harapkan...dan hargai nya...demi untuk ibunda Norizan...



nanges.........