Thursday, August 20, 2015

OutfitAtyFared :: kebaya batik







aku dah jemu pakai dress atau abaya..
jemputan beraya ahad minggu sebelum ni lagi..
aku pakai kebaya berkain batik pulak...
tapi kain batik tu..aku tempah dari masa anak dara lagi..pernah pakai sekali jer dolu2..
ngan baju kurung chiffon jarang nak arwah aku dah bakar..huhu..
kain nya aku simpan.. 
tapi pakai balik ni.. sempit nya...
senak perut aku hokeh..
tapi sebab dah gosok..malas nak tukar2 dah..
aku sarung kan jer lah..
sopan aku jalan kepit2...sebab sempit kain nya.. 
lain badan anak dara dulu dan badan orang anak 2 ni..aaiihhh...




ada jer lah dak qaleef ni photobomb gambar mak nya nak posing.. ggrrrrr......





hahaha.. kan aku cakap.. anak aku ni menurun penyakit keturunan kuarga aku suka bergambar..
tu ko belum tengok die silang kaki gaya aku lagi tu...agagaga...

rambut sikat tepi abah sado lah tu..
aku suka pacak2 kan..kasi ganas sikit..
tapi ni dah panjang..
kalau pacak2 nanti die jatuh balik..
tu abah sado sikat kat tepi gaya nerd..





notatanganAty :: si shaquille nanti tak tau pulak acaner gaya..suka bergambar ker idak...







11 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Elok cantik dua beranak ni possing ye :)

Nor Marshaliza Shaidan said...

Nice baju....gaya santai


Jemput singgah blog sy SPORTING MUMMY

Nurzaliza Mohd Ali said...

manis jer.. ^-^

Nurzakiah Hanum said...

cantiknyaaaaaaaaaaaaaaa

Biha Anis said...

cantiknya baju aty!


Anak Suka Conteng Dinding Di Rumah? : TIPS: Menghilangkan Kesan Contengan Anak Di Dinding Rumah

Nad MamaZN said...

baju cantik
klu senang nak bf baby lg suka
beli mana tu.

Haslinda VitaLynd said...

Pernah buat tutorial tudung?
Cer share..cer share..

cocochaneta said...

cantiknya!! suka tengok u bergaya

Nini Mohd said...

Tudung yg aty pkai tu tudung bawal bidang besar ke?
Cantik, labuh.

Yaya MiaCara said...

cantiknya akak :)

jacky bass said...

Aty ni pakai baju apa pun manis je. contoh untuk muslimah di luar sana.