Friday, September 25, 2015

FEATURED di NLKO Tv9 :: di sebalik tabir set




ok..sambung la sikit di sebalik tabir aku kat Nasi lemak kopi o ritu tuh..
lepas2 siap touch-up aku tunjuk last entry tu..
sembang sikit2 kat waiting room ngan memey..ngan kak miza..
aku sempat susukan dak shaquille kejap.. dah sampai time tido die masa tu sebenarnya..
seb bek lah tak meragam.. bagi kat adik aku..terus tido jer..
adik aku ngan anak2 duduk dalam waiting room.. selesa aircond dalam tu.. ada tv siap..
aku ngan abah sado masuk set terus..





pasang microphone..
sebab dah tau..aku siap2 pakai suar sebab senang nak sangkut microphone tu kat pinggang belakang..
kalau tak..tak tau lah acaner nak sangkut..kot kene pegang jer ker.. huhu




masih belum segment kiteorang..
layankan retis menyanyi.. eerr..sori eh aku tak tau retis ni..
tapi.. suara live dalam studio tu power gak.. bergegar2 kat situ.. huhu..





sementara tunggu turn.. saja2 amik gambar set..
kecik jer sebenarnya.. aku tengok kat tv macam besau nau ruang nya..
ramai orang dalam tu..orang luar pon sama..
ada segment ngan NLKO.. sekali macam aku lah tu..


dah sampai turn segment tajaan EPHYRA..
sapa nama pengacara ni eh..?? tak ingat lak aku.. huhu..
kalau ikut kan..diberitahu.. Fizo omar yang mengacara sgment ni..tukar lak waktu tu..
tinggi ooii fizo omar.. not bad lah orang nya..macam dalam tivi tu...



ngah kenalkan aku kot masa ni.. ngeeee...agaknya lah..

memula..sembang ngan duta ephyra dulu Memey Suhaiza..
lepas2 tu baru sembang ngan aku...
aku pon tak ingat dah ni tah apa yang di tanya.. mihmihmih..








sepanjang2 ni..aku langsung tak pandang camera...
aku dah tau awal dah..mengikut pengalaman..aku memang tak boleh pandang..
nanti aku panik..lepas tu aku akan lupa semua.. hahahaha..
jadi.. tuk kebaikan.. aku dah cakap awal2.. aku takut nak pandang kamera..
so biar kamera yang fokus kat aku..
so nanti aku boleh bercakap macam biasa tanpa memikirkan yang aku sedang LIVE kat tv..!!!
hover tak..... ngeeeee....





sekejap jer segment ephyra ni.. 7 minit jer pon..
tapi aku rasa macam lagi sekejap dari 7 minit tu..
tak puas aku nak bercakap.. hahahahaha....




saja la amik gambar kenangan sekeping ngan duta ephyra ni..
tinggi si memey ni.. aku pakai kasut tinggi sangat dah tu..tapi die masih tinggi giler..



tak tunggu habes NLKO tu pon..terus2 kuar set..
tapi sebelum tu.. saja ajak adik aku masuk tengok set ni macamane kan..
amik gambar kenangan giteeww...
aku dok risau dak qaleef belari depan camera tengah on air tu jer... huhu


posing dulu skeping sebelum keluar set


sebelum balik.. kak miza ajak lepak breakfast kejap kat kafe..
kiteorang dah sarapan kan awal pagi tu..
jadi.. minum jer.. qaleef jer akan kuih lagi..
shaquille tido masa ni..


bersurai....amik gambar kenangan last reramai sekeping..
nampak macam tinggi ke rendah jer pulak kan..
adik aku amik gambar sisi..senget..tu nampak macam norman hakim pendek kecik jer pulak..huhu
sedangkan.. norman hakin tu sikit punye sado.. ko lengan die berkepak..
laki aku punya lah kagum..
kalau ko tengok depan2..
laki aku kecik jer nak banding ngan norman hakim tu tau..
aku rasa kalau laki aku dok belakang norman hakim tak nampak..siyes ni..besaaaaarrr badan nya..
jenis work out kan... tak pasal laki aku semangat dah ni nak work out gak.. ngeeee..


oohh..haaa..sebelah laki aku tu.. PR Nlko tu..syamil nama nya..
 yang dok handle segment kiteorang..baik orang nya..




keluar dari media prima dah nak balik..amik lah sekeping lagi kiteorang 4 beranak...
awal lagi masa ni pon sebenarnya..tapi panas dah..
terus balik ke shah alam singgah umah ayah kejap..
ayah aku dok eksaited anak  nya masuk tibi.. hahahaha..siap post kat FB...ngeeeee...