Monday, September 21, 2015

ZAWARA Dress - OUTFIT untuk jemputan ke NASI LEMAK KOPI O TV9












Outfit #madelyndress dari ZAWARA.COM

biasa nya biler aku nak beli baju or dress macam ni..
aku akan pikir tudung kaler apa nak pakai..
sebab..kalau boleh..tak besh nak pakai alih2 tudung kaler sama jer kan..
aku suka nak try2 kaler..
macam dress ni aku pilih sebab memang aku teringin nak pakai tudung kaler turquoise tu..
wide shawl 'byatyfared' tu dah lama aku simpan tak pernah pakai..
tu biler zawara kuarkan dress kaler ni.. dan kebetulana ku pon takde dress kaler2 cegini..
tu aku beli jer selai..
pakai tuk Program segmen tajaan EPHYRA di NASI LEMAK KOPI O Tv9
20hb ahad semalam..
sesuai lah tema tudung ngan ephyra keeeennn.. heheh..

aku sebenar nya kan.. tak suka beli baju ker dress ker..
kat butik2 popular sangat macam zawara ni..satu malaysia ada kan.. 
sebab baju nya tak limited..nanti..ramai yang pakai..samaaaaaa jer... hahahaha..
silap hari bulan terpakai pada masa atau majlis yang sama.. malu ooii..

tapi.. untuk kali ni.. sebab dari awal keluar baru jer ni aku terus2 pekenan..
dan kebetulan pulak dapat jemputan dari EPHYRA untuk segment tajaan tu..
tu aku beli lah selai... 
suka dress ni sebab kerawang2 kat badan n lengan tu bukan sulam tampal..
 tapi sulam jahit tebal dan kemas..cantik sangat aku rasa..
yang penting.. aku rasa konpiden setiap kali pakai apa yang aku sarung..
tu penting tuk aku..


sapa sempat tengok aku masuk tv pagi semalam..?? ngeeeee...