Tuesday, December 22, 2015

DecorItems :: pencahayaan LILIN tiruan..??





nampak macam real kan [lilin] ??


tak pon sebenarnya..plastik semata..pencahaayan macam lilin tapi pakai battery jeeeww...

tapi kalau tengok bebetul..dengan bayang gerak2..
memang nampak real macam lilin dan api sebenar..

aku suka kan bende2 macam ni..dulu masa anak dara-bujang..
bakar lilin wangi2 kat bilik..fefeeling romantik konon nya.. hahaha..
rileks jer aroma biler lilin wangi terbakar..

tapi..sekarang..nak bakar macam tu..
pikir banyak kali jugak lah..
aku ada jer lilin wangi..tak bakar pon wangi..
ikut2 hati nak jer aku bakar kan kasi lagi wangi satu rumah 
tapi aku pikir.. kang..bukan wangi satu rumah kang..
takut bau bende terbakar satu rumah..nayaaaaa ko...
yer laaa..anak kecik keeeeeennnn...
biasalah anak macam qaleef tu..curiosity tinggi..
bukan tau bahaya semua tu.. takut kang aku leka2 kang..
jadi..tak per lah..mak ko pakai yang 'pelesu' pon boleeeyy...
asal nak nampak cantik...mihmihmih..





1 comment:

norlina jusoh said...

cantiknya.. beli kat mane ni aty?