Friday, January 15, 2016

Jalan2 Window Shopping kat INDEX LIVING MALL - Dekorasi Blik dan dining area

kemahen sampai part 3 tak pasal2 ker ko kan...huhuh 
kemahen cerite pergi dari new year.. dah tenga bulan baru perabeh cerite..
ni sebab tak gigih lah sampai buat 3 entry..
kalau gigih.. aku cerite update sekali harung jer...
tapi nak edit gambar..
satu entry pon pon aku setel sampai2 hari hokeh.. 
eerrr... idak lah ngadap tu jer semata..
dah tu.. anak2 aku tu..?? tak yah layan kah...
tu yang kate sampai berhari2 tuh jadi nya.. huhu..

ok dah..sambung..kasi setel..
tak kose aku nak sambung part 4 pulak nanti...
part 2 ritu share pasal konsep bilik tido anak..idea dapur dan sofa kan..
kali ni.. nak share pasal konsep dekorasi bilik tido yang ada kat INDEX LIVING MALL ni pulak..







aku pekenan lampu gantung atas katil tu..




buku pon boleh di buat dekor items.. tapi..bukan buku betul poooonnn...!! kotak kosong jer tu..
aku dok belek lah tu..apa fungsi nya.. huhu






dinning area..



ok tu jer kot nak share gambar kat INDEX LIVING MALL ni..
so far..ok jer.. boleh jer nak carik-beli barang menarik dalam ni..
banyak yang menarik perhatian..
cume sebab agak jauh dan susah nak hangkut bawak balik-tak macam ikea..
which is kene tunggu penghantaran.. berbayar..
tapi sempat gak lah aku buat card collect point.. heheh..
since fes time shopping sini pon aku dah perabeh nak dekat rm200..
bukan barang apa pon..barang kecik2 jeeewww..
sikit barang tuk dapur baru nanti.. weeeaaaa...

ini baru cerite kat Index Living Mall..
belum lagi lepas tu kiteorang ke Home Pro pulek...
tapi gambar tak banyak lah kat sana macam kat sini..
sebab..dah penat.. huhu..