Monday, March 28, 2016

#ProjekMakeOverRuangTamu :: Say Hi to our new family members.. ngheeee



aku tak tau keterujaan apakah ini.. !!
tapi yang pasti.. aku memang sangat2 teruja...giler..hahahaha...
gelak besar hati gumbira...

yang follow ig aku tau lah..
sopa aku dah sampai ke rumah sabtu baru ni..
kemahen laju aku hapdet..
2 bulan hokeh..aku menanti..memang mak seronok chuollss.... ngeheeee...

eeahh...sampai 2 bulan ker..??
aku tak ingat..tapi aku rasa macam dah lamaaaaa sangat..huhu
kalau ikutkan.. tempah-bayar.. 2 minggu jer boleh hantar dah...
tapi aku dok tunggu plaster ceiling umah aku ni siap dulu..
lepas tu.. aku nak decide kaler pon sikit punya lama...
sampai orang tu datang umah aku bawak sample kain tunjuk..
ritu aku cerite dah kan...
runsing gamak nya die..customer dah order siap bayar..
tapi tak dapat buat...
dah tu.. asyik lah tanya aku..biler boleh hantar..
aku hold penghantaran sampai hall bawah umah aku ni siap cat..
kire aku dah proceed 2 minggu sebelum ni lagi..
tapi die dah buat awal sebelum tu lagi..

tu pon..sepatut nya..khamis minggu lepas lagi aku dah soh stand by hantar..
die ok jer.. anytime..
nak tunggu abah sado ada umah dulu..
senang nak ekjas..
tapi.. dok pikir.. kot hujung minggu kiteorang nak kuar ker hapa kan..macam biasa..
banyak jer hal nya..
so.. abah sado soh hantar isnin..
tapi hati aku dah tak sabar2 sangat dah..
jumaat tu..aku wassap soh die hantar sabtu tu jugak.. hahaha..
seb bek lah derang memang ok jer kan..
senyum2 i ols tau... 

tengahari dalam kol 12 lori sampai...





memula masuk..wing chair dulu... 
aku amik 2 biji sekali..
dah lama mak mengidam wing chair...
tu sampai sanggup jual sopa putih kecintaan hati tu..






times to unwrapped our present..!!..howyeaaaa....
present sendiri beli sendiri bayar..heheh..
berbaloi...!! dan sangat suka...



kiteorang beli 3 + 2 seater... yang ni 3 seater punya..
tapi yang 2 seater.. sampai2 jer terus letak kat family hall atas..
pakai sementara atas tu takde sopa..lenguh tengkuk mak ko layan tv mendongak...
letak lah dulu..sementara nak tunggu beli sopa lain pulak tuk atas tu -tah biler tak tau
sayang nak lenjan..huhu..



free coffee table..
jujurnya.. aku tak suka coffee table ni..hahaha
tapi abah sado yang suka sangat.. 
sebab selama ni umah kiteorang tak pernah ada coffee table..
kemahen susah biler orang datang umah nak hidang air..
lagi pon fmemang datang sekali ngan set sopa.. ko nak ker..tak nak ker.. harga tetap sama..
so aku amik jer lah..
boleh laaaaa..









teaser jer lah dulu.. kire ok lah ni.. besar aku kasi ko tengok.. 
color apa..?? ni color coffee...
bukan hitam.. tapi lebih pada kelabu coklat2..
aku suka warna ni.. tak menyesal aku amik masa lama memilih.. huhu
pada cahaya lampu lebih nampak pada kelabu gelap..
pada cahaya semulajadi..nampak warna coklat gelap...
serasi jugak ngan warna gold yang aku nak gandingkan nanti..
sesuai jugak dengan keseluruhan ruang..
tak cerah..so tak nampak kotor..
dan tak lah terlampau gelap macam hitam..
macam warna coffee tuuuuuuuu.....

abah sado hanya tau aku pilih kaler ni biler perabot sampai rumah..sabtu tu..
seb bek lah die setuju dan suka gak ngan pilihan aku...
ada gak lah die tanya aku sebelum2 ni..
aku jawap jer.."color coffee"
"color coffee tu macamane ??"-abah sado...
aku pon tak tau nak bagitau die acaner..
cuma selalu cakap kat die "sayang kene percaya pada taste orang"
muwahaha... kekwat sangat bini nya nih tawww...
laki aku pasrah dalam keredhaan
biler sampai jer rumah sabtu ritu tu.. die ok..suka... dan die kata cantik..
syukuuuuuuuurrrr lah die suka...nebes gak aku kalau tetibe tak sama macam yang dibayangkan..
yer lah..tengok kain contoh yang sebesar tapak tangan sebelum ni..
risau gak lah aku...huhu...

gambar full..nanti2 aku siap kemas dulu..
rumah masih tak ber-susun atur elok...
kiteorang masih try n error..letak sana..letak sini..tengok cantik ke tak..
kedudukan tv pon masih belum di putuskan..
buat masa ni..tv letak atas meja belajar qaleef yang lama tu.. hahaha..
dok nya kat ruang tengah..
pasal tu..pon nanti aku cerite bebel2 panjang lagi keh..
cukup wat masa ni..nak cerite pasal keterujaan aku sofa baru dah sampai..
semenggah sikit ruang tamu aku tu ha..
kalau tak.. macam orang baru kawen..baru pindah ghuper nya..


korang tengok.. ok ker idak..??

tunggu aku susun cantik2 dulu...






sebab mud aku sangat2 baik..
aku buat MINGGU GAJI DEAL
DENGAN HARGA LEBIH MURAH DAN BERBALOI kalau beli banyak2...!!

sila cepat2 yer.. aku buat ni selagi stock masih ada...
dan tawaran masa sangat terhad..!!
mungkin tuk hari ni jer taw...

wassap/sms dan kata kat aku :: "saya nak promo minggu gaji deal tuk dapatkan harga kat bawah ni"



PACK PREMIUM / TRIAL PACK 
SKIN BAR EPHYRA 
INTEEMOR
SKIN NANO SERUM


ORIGINAL
dengan harga kasih sayang dan terbaik..!!


HANYA DI SINI..

WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089

[untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call/pertanyaan berbentuk peribadi tidak akan dilayan sama sekali]



EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com

LIKE FACBOOK :: EPHYRA-PINK GARAGE BEAUTY CARE

UNTUK MENGETAHUI MENGENAI EPHYRA NGAN LEBIH LANJUT :: KLIK SINI