Wednesday, January 31, 2018

#RumahAtyFared : ubah susun atur area Ruang tamu utama




kan dah cakap.. aku ubah susun atur tu semua... 
tengok ruang tamu utama ni.. tetibe console table kat tengah2.. hahaha.. 
tak pernah lagi tau susun atur rumah ni macam ni.. ni fes time lah ceghini gaya nya.. 

layan gambar jer lah.. takde bende nak borak.. aku nak siapkan assignment selambak ni ha.. nebes sampai termimpi2 tak siap assignment.. huh.. macam ngeri jer pulak.. 



  







tak tau lah nak ubah apa raya tahun ni.. eaaahh.. cakap pasal raya dah pulak.. hahaha.. hover sangat ni kan.. aku ingat nak siapkan wainsoting tu lah.. nak letak bahagian atas.. 

eaahh.. korang nak order Wainscoting murah2 tak dari aku.. ?? kalau ada yang nak.. aku nak bukak order.. tapi tak amik order banyak2 lah.. sebab buat sendiri..

aku tak pasangkan tau.. ni kire konsep DIY yer.. maksud nya.. korang bagi size.. nak design acaner.. aku potongkan kayu siap2 dan bagi peralatan nak pasang.. gam bagai tu.. korang tinggal pasang jer nanti.. aku bagi sekali cara2 nak pasang tu lah..ukuran semua tu.. senang jer..macam korang tengok aku buat ritu tuuuuuuuu.... 

nak self collect pon boleh.. nak aku pos kan pon boleh.. aku bungkus elok2.. 

KOT LAH ADA YANG NAK.. wassap aku 019-2085089 laju2 yer.. aku bagi sebijik design macam aku punya kat rumah ni ha.. nak design lain pon boleh jer.. aku boleh suggestkan.. 




eaaahh... tetibe bukak order tak pasal.. hahaha.. sedangkan tau kerje sendiri belambak tu kan.. takper.. abah sado kata die boleh buatkan.. memang wainscoting umah ni pon die yang buat semua.. abah sado teror bab mengukur potong bagai tu.. insyaa Allah puas hati... giler kau tak puas hati kalau bini sendiri pon cerewet nak matik.. hahahahaha...


ok.. tu jer aku nak cerite.. sok lusa nak share pasal langsir baru... follow rapat kaaaayyhhh....