Wednesday, November 25, 2020

our latest edition : CHENTA DHUHA

 


Bismillahillazi layadurru ma'asmihi syai'un fil ardi wala fis sama'i wa huwassami'ul 'alim (Dengan nama ALLAH yang bila disebut, segala sesuatu di bumi dan di langit tidak akan berbahaya, DIALAH yang Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui). 


    Hari ni, aku nak kenalkan latest edition dalam keluarga kami kat sini as kenangan. Walaupon terlewat 6 bulan. 😅



CHENTA DHUHA
10 MAY 2020 (SUNDAY) / 10.10 AM
BERAT 1.8KG 
KELAHIRAN PRA-MATANG : 31 WEEKS

yessss..!! its a gurlllll...!!like finally ahahaha..

Pasal kelahiran Pra-Matang Chenta, aku akan cerita kendian yer. atas ni gamabr dia berusia 2 hari
n sebab kan premature tu dia kene pakai oxy macam gambar tu.

Chenta Dhuha lahir sebagai hadiah hari ibu (yg hatuh pada hari yg sama) dan pada 15 Ramadhan dan hari nuzul quran !! menarik sangat tuk kami sendiri ingat hari kelahiran dia. 



1 bulan


2 bulan


3 bulan


4 bulan


5 bulan


6 bulan


Chenta dah nak masuk 7 bulan dah pon. Alhamdulillah, dia membesar sihat seperti yang sepatut nya.
walaupon macam2 kami (aku dan Chenta sendiri) lalui. end of the day --kami semua masih sangat bersyukur di hadiakan anak yang indah ini. 

aku nak sangat shate phase by phase apa yang kami lalui dari kelahiran awal Chenta ni.
insyaa Allah hope aku ada kesempatan masa tuk sharengan korang semua.
panjang.........dan macam2.. hahaha..