Showing posts with label SKIN BAR EPHYRA. Show all posts
Showing posts with label SKIN BAR EPHYRA. Show all posts

Tuesday, February 07, 2017

MULA-MULA CUBA, MELEKAT TERUS SAMPAI SEKARANG







MULA-MULA CUBA EPHYRA SKINBAR DULU,MELEKAT TERUS SAMPAI SEKARANG


Bila baca feedback ephyralovers, seronok sgt. Mula2 try EPHYRA SKIN BAR dulu, last sekali semua Cik Ika kita ni try.EPHYRA PREMIUM..EPHYRA SKIN CARE.. semua die borong. Haaaa best kan produk ephyra ni, menjaga dalaman dan luaran kita. Lelaki, wanita bole consume ephyra collagen n guna EPHYRA SKIN CARE, tapi inteemor je lelaki xbole minum...kang jd benda lain susah. 



tu nama nya jatuh cinta giteewww...





STRESS JE KALAU PENUH PARUT SATU MUKA! .

"Zaman belajar memang stress. Stress ni mengundang ketidak stabilan hormon badan. Mulalah, jerawat secara berjemaah muncul kat muka! .

Kalau muncul tak tinggal bekas takpe... ini tidak... nahhhh penuh tau!! Malunyaaa dengan kawan. .
Nasib baik jumpa Ephyra Skin Bar ni cepat...terus selamat & selesai masalah kita "






soalan peberet yang biasa di terima.. "berapa lama nak nampak kesan nya ??"

iyerr.. aku paham.. semua orang nak kan cantik dengan cepat..
lagi2 kalau jenis kulit bermasalah..

LAIN ORANG LAIN KESANNYA

Ada yg nampak kesan cepat; ada yg amik masa. 

Bergantung pada keadaan kulit asalnya.





Mcm sis ni share; 


kulit asal dia mmg dah lama rosak. Tapi sebab "istiqamah" konsisten guna - skang kulit wajah dia dah makin pulih. .
Sampai ramai TEGUR MUKA PAKAI APA. Sebab makin cerah & hilang semua jerawat + parut jerawat.

Tak perlu dah tepek makeup tebal2 nk cover jerawat & parut2 degil.
Cukup dengan bedak baby jer; kulit nampak cerah, bersih & licin dah!!




haaa.. nampak tak...
sebab kulit teruk.. kesan nya lambat sikit lah..
since ephyra ni memang akan perbaiki betul2..
bukan setakat luaran jer..
dan TAK AKAN MENIPISKAN kulit..
kalau terlalu2 cepat sebenarnya pon..
tak elok sangat pon sebenarnya..!!
sebab di khuatiri ada bahan chemical yang berlebihan dan kuat..
yang mana tak elok tuk kulit kite tuk jangka masa panjang..!!
orang kata.. biar lambat..penting selamat..
jangan lah mudah putus asa yer..
pakai secara kosisten.. insyaa Allah akan berpuas hati





KELEBIHAN SKIN BAR EPHYRA




EPHYRA SKIN BAR



atau dapat kan EPHYRA SKIN CARE SERIES yang mengandungi 3 set lengkap tuk wajah

1] EPHYRA SKIN BAR
2] EPHYRA SKIN NANO SERUM
3] EPHYRA SKIN SNOW

DENGAN HANYA ;

RM 145 [SM] / RM 155 [SS]
[JIMAT RM 20]

FREE POSTAGE 



WHATS APP / SMS
019-2085089
[untuk urusan jual beli sahaja]



Tuesday, November 22, 2016

"pertama kali pakai sabun yang tak mengeringkan kulit"







TESTIMONI PENGGUNA SKIN BAR 

sesuai untuk kulit kering dan sensitif

"pertama kali pakai sabun yang tak mengeringkan kulit"








TESTIMONI PENGGUNA SKIN BAR DAN JUS EPHYRA

"Baru 2 kali minum dan guna skin bar dah nampak perubahan..!! kulit bertambah lembab licin dan bersih...memang besh "






TESTIMONI PENGGUNA SKIN BAR DAN JUS EPHYRA


"parut dah takde..muka pon dah tak berminyak "



tengok..dah 4 kali repeat order kosisten pakai sebab puas hati sangat ngan hasil nya..!! alhamdulillah..
aku pon gembira dan teruja...

ni antara2 testimoni2 yang berpuas hati..
ribuan lagi pengguna yang suka kan dengan produk jus ephyra dan skin bar ephyra yang organik..tak perlu risau ngan bahan chemical yang bukan2 yang akan menghakis atau merosakkan lagi kulit kite..
ephyra akan merawat kulit secara semula jadi..!!
insyaa Allah..

jom lah cube jugak sekarang..

dengan harga yang lebih murah..
dan jimat sebulan [tengok pada penggunaan]
ia nya sangat berbaloi..!!

dengan kesan seawal 3-7 hari..!!!
[insyaa Allah]



KELEBIHAN EPHYRA SKIN BAR ::

  • Menghasilkan kulit cantik gebu
  • kulit lebih licin dan lebih cerah berseri
  • melindungi kulit dari sinaran matahari
  • meratakan tona kulit
  • memudarkan parut, jeragat, blackhead dan cela pada wajah
  • mencerahkan kulit yang gelap dan kusam termasuk bahagian badan
  • menghilangkan lingkaran hitam sekeliling mata
  • memutihkan celah ketiak dan celah peha


DAPATKAN EPHYRA DENGAN HARGA LEBIH MURAH DARI PASARAN DAN ORIGINAL DI SINI..!!!










PENGEDAR SAH/BERDAFTAR PRODUK EPHYRA

WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089

[untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call/pertanyaan berbentuk peribadi tidak akan dilayan sama sekali]



EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com







UNTUK MENGETAHUI MENGENAI EPHYRA NGAN LEBIH LANJUT :: KLIK SINI


Monday, October 03, 2016

JERAWAT HILANG + KULIT JADI LICIN & GEBU SEAWAL 1 MINGGU !!




Jgn x caya uolsss!
Inilah dia kesan perubahan lepas guna EPHYRA SKIN BAR
Seronok tau dpt sharing begini dari pengguna setia.
Yg lain, nak tgk je? 
Try it to believe it!




Tumit kaki pecah makin elok

Rambut gugur sudah berkurang
Anak menyusu semakin suka dan besh sebab susu semakin pekat dan lebih mengenyangkan...





EPHYRA SKIN BAR + EPHYRA DRINK
Dua2 besh..!! 






KELEBIHAN EPHYRA SKIN BAR 


Menghasilkan kulit cantik gebu
kulit lebih licin dan lebih cerah berseri
melindungi kulit dari sinaran matahari
meratakan tona kulit
memudarkan parut, jeragat, blackhead dan cela pada wajah
mencerahkan kulit yang gelap dan kusam termasuk bahagian badan
menghilangkan lingkaran hitam sekeliling mata
memutihkan celah ketiah dan celah peha






dapatkan jugak PACK PREMIUM / TRIAL PACK ORIGINAL dan SKIN BAR EPHYRA dengan harga yang lebih murah dari harga pasaran..!!!







==========================
KENAPA EPHYRA™ JADI PILIHAN RIBUAN PENGGUNA
==========================
🔸 9/10 pengguna laporkan nampak kesan seawal 3 hari
🔸Memperbaharui & melindungi kulit >70% ~ 80% LEBIH CERAH!
🔸 Kaya dgn agen antioksida & melambatkan proses penuaan
🔸Membersihkan kulit wajah bermasalah jerawat, jeragat, pudarkan parut jerawat & mencerahkan kulit kusam
🔸 Mengoptimumkan penyingkiran toksin berbahaya dalam badan
🔸 Meningkatkan sistem ketahanan badan & menambah tenaga
🔸 Mengawal berat badan & mengempiskan perut
🔸 Membantu meningkatkan kesuburan dan peluang untuk hamil
🔸 Mendapat kelulusan KKM > No Ruj (10) dlm.KKM-163/S/25 JLD.172
🔸Disahkan HALAL oleh JAKIM
🔸 Lelaki dan perempuan boleh minum
🔸 Ibu mengandung selamat minum ( jika tiada alahan teruk )
🔸 Ribuan testimoni berjaya dikumpul selama hampir 4 tahun di pasaran!






WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089

[untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call/pertanyaan berbentuk peribadi tidak akan dilayan sama sekali]





EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com




UNTUK MENGETAHUI MENGENAI EPHYRA NGAN LEBIH LANJUT :: KLIK SINI








Monday, September 26, 2016

EPHYRA SKIN CARE SERIES harga kasih sayang dan ORIGINAL di Sini..




KENAPA EPHYRA SKIN BAR SABUN AJAIB? .
.
👌🏻 Ajaib mengecutkan jerawat.
👌🏻 Ajaib memudarkan parut.
👌🏻Ajaib tanggalkan minyak & kotoran pd kulit wajah.
👌🏻Ajaib jadikan kulit gebu, cerah & flawless.
👌🏻 Ajaib menaikkan seri wajah jadi muda remaja.

Ini bukan susuk emas, mahupun susuk tang sana tang sini ye... cuci je... confirm memang terbukti!






HiLANG LEPAS 1 CUCIAN AJE! 
.
Ephyra Skin Bar ni sabun ajaib! Sekali cuci, clear jerawat dan parut! Jangan tak caya pulak tau! .
.
Tapi jangan risau!!! Tak ada bahan terlarang. Semuanya ekstrak semulajadi. Kulit jadi licin, lembut dan kulit berseri ala-ala glowing flawless





Sgt senang & mudah nk travel dgn #ephyraskinbar dgn exclusive ephyra soapcase ni ta☺️
.
Korang kalau nak - bleh beli dgn harga rm5 jer DENGAN sebarang pembelian produk ephyra





dah alang2 tu... pakai sekali SET LENGKAP EPHYRA SKIN CARE SERIES ni..



1] Ephyra SkinBar ( sabun muka ) 

2] Ephyra Skin Nano ( advanced repair serum ) 

3] Ephyra Skin Snow ( advanced repair white moisturizer )




KELEBIHAN EPHYRA SKIN BAR

🔹jerawat terus kecut & kesan bekas jerawat cepat hilang
🔹jeragat di kawasan bawah mata turut pudar & hilang
🔹lebam bawah mata tiada lagi
🔹kulit jadi lebih cerah & gebu
🔹menghilangkan jerawat 

🔹menghilangkan jeragat degil
🔹menghilangkan bintik-bintik hitam
🔹hapuskan 'blackhead' di hidung
🔹melembapkan kulit & naikkan seri wajah ( glowing )
🔹disahkan selamat oleh KKM ( NOT 150403494K)
🔹Sekotak bleh tahan 1-2 bulan





Teknologi Nano yg digunakan dalam EPHYRA SKIN NANOadalah teknologi yg dipatenkan di Switzerland. .
Berfungsi dalam mengecilkan partikel serum kepada saiz nano (sangat-sangat kecil), ia menjadikan serum mudah meresap ke lapisan kulit yg paling dalam. .
.
Seterusnya partikel serum ini akan memulihkan struktur dalaman kulit dan jadikan permukaan anjal serta tak berminyak!


KELEBIHAN EPHYRA SKIN NANO

✅ Mengecutkan jerawat.
✅ Hilangkan parut jerawat & jeragat. .
✅ Menganjalkan & menegangkan kulit wajah yg kendur.
✅ Cerahkan kulit kusam.
✅ Baiki tona kulit tak sekata.
✅ Hilangkan bintik-bintik hitam




EPHYRA SKIN SNOW ADVANCED WHITE REPAIR (dengan teknologi Geno White), pelembap muka berteknologi Geno White yang digunakan selepas mencuci muka dgn Ephyra Skin Bar & juga selepas menggunakan Ephyra Serum. Kesan penggunaan seawal 9-14 hari. Sesuai digunakan oleh semua jenis kulit, juga sesuai untuk lelaki.


Kebaikan Ephyra Skin Snow :

1️⃣Melembapkan dan mengekalkan kelembapan wajah
2️⃣Mencerahkan seawal 9-14 hari
3️⃣Menggunakan teknologi Geno White (teknologi yang mengawal pengeluaran melanin)
4️⃣Menambah agen perlindungan kulit (sebagai UV protection)
5️⃣Membantu mengurangkan minyak berlebihan pada kulit yang jadi punca jerawat
6️⃣Mengurangkan kesan-kesan penuaan (garis halus & jeragat)
7️⃣Menambahkan keserian kepada wajah bagi glowing effect
 






MASALAH JERAWAT PASIR???
.
Jerawat pasir tu jerawat yang kecik-kecik selalu kat dahi, hidung & dagu. Geram sebab dia putih2 dan banyak. Macam pasir. Kadang malu jumpa orang. .
.
#ephyraskincareseries memang terbaik & berikan kulit anda bersih serta licin gebu!





PARUT PUDAR & JERAWAT HILANG!! .
.
Jangan ingat jerawat hanya attack masa remaja je tau. Kadang hormon tak stabil, kosmetik dan pemakanan pun boleh jadi muka berjerawat dan allergik. .
.
Terima kasih kak @moonpunyerblog for this amazing sharing! Ya Allah, memang tak sangka #ephyraskincareseries boleh bantu akak sehingga macam ni! 


EPHYRA SKIN CARE SERIES sememangbya TERBUKTI BERKESAN! Memberikan kulit wajah yang bebas cela seperti jerawat & parut, membantu pudarkan parut dan paling penting melindungi kulit wajah dari sinaran UV serta pencemaran!



SEMUA PRODUK EPHYRA termasuk SKIN CARE SERIES ni..adalah ORGANIK..

TANPA ::

❌ Paraben.
❌ Merkuri.
❌ Hydroquinone.
❌ Bahan Kimia yg boleh rosakkan kulit.



EPHYRA SKIN CARE menggunakan 100% ekstrak semulajadi & terjamin selamat serta halal utk pengguna! ❤️ semua jenis kulit, lelaki & perempuan boleh guna


jadi.. korang jangan risau kulit merengsa ker..
atau mengering..menengang bagai tu..
produk ephyra TAK AKAN MENIPISKAN kulit..!!

orang pregnant pon boleh pakai jugak tau...insyaa Allah takde masalah..


jadi.. apa tunggu lagi..
jom try sekarang..READY STOCK.. DAN ORIGINAL..



WHATS APP/SMS 019-2085089

[no call / personal massage allowed]

nurha_abdul82@yahoo.com