Monday, July 31, 2017

NEW !! super inLOVE with GLOWGLAM FOUNDATION from EUDOREA BEAUTY !!


jujurnya aku bukan jenis suka tukar2 skin care series atau apa2 jer lah..
aku tak rajin mencuba..hahaha..
tapi.. satu perangai aku jugak.. tak cerewet sangat untuk perkara yang satu ni..
bagi aku.. as long as biler pakai tak naik jerawat..tak menambah cela..
tak merosakkan lagi wajah.. so aku ok jer..
lagi murah..lagi bagus.. hahaha..
syukurrrr dah masuk 3 series ni. hormon dah makin stabil.. 
jadi kulit muka takde masalah sangat..

cuma... aku masih lagi berhati2..
aku tak pilih sebarangan jugak yer walaupon kate tak cerewet..
aku tak lah main tibai jer boleh pakai campur2 asal boleh.. hahaha..
ada lah jugak taste yer...
aku takut jugak ngan macam2 sekarang barang fake.. atau barang timbang kati yang belambak kat pasaran tu
but well typical women kan.. asal kata besh jer..elok jer..nak cuba..heheh
tapi biasa nya aku akan cek bebetul asal usul nya..
bukan asal nampak lawa jer yer.. 

macam baru2 ni..
aku diperkenalkan dengan satu produk terbaru yang ada kat pasaran ni oleh jiran belakang
die rekomen sebab die pakai sendiri..
aku kalau orang rapat rekomen tu.. 
berani lah nak cuba..sebab nya.. aku percaya pada dia..
tak kan lah die berani nak rekomen kat aku yang kekwat ni produk bukan2 kan.. hahahaha..

tu pon..macam2 aku interview dia..
selalu memang suka sembang ngan die pasal bende2 ni la..
pasal produk timbang kati..produk ade chemical yang menakutkan..
yer lah.. produk2 macam tu..
memang masa pakai lawo.. kulit jadi flawless..putih melepak licin
tapi cer ko stop seminggu dua..tengok sendiri kulit ko jadi kusam teruk..!!
kire ko kene keep pakai sepanjang hidup..
kalau tak.. aku pernah baca..makin teruk biler naik jerawat jeragat tak pasal..haaiisshh..
tu aku cakap..part yang aku hati2..
bagi aku.. dalam kata tak cerewet tu..tapi aku concern pasal bende2 ni..
yang tak cerewet tu kulit aku sendiri..
kau pakai produk safi harga 5-6 hengget pon takde masalah dah..
sekarang lah yer.. sekarang.. tu pon lepas melalui banyak phase bermasalah..
sampai lah aku amik Ephyra tuk perbaiki dari dalaman..eeaahh.. teriklan pulak.. bahahaha..





ok.. berbalik kisah kak jiran yang rekomen produk skin care nih..
ni lah dia.. EudoreA GLAM GLOW.. set lengkap untuk penjagaan wajah

sebab aku yakin hasil perbincangan ngan akak tu..
so baru aku berani nak cuba..
Alhamdulillah.. dah sebulan lebih pakai..dah nak habes pon..
pakai dari bulan puasa ritu..
jujurnya aku rasa ok dan agak berpuas hati dengan produk ni..
macam aku cakap la.. as long as tak naik jerawat jeragat lepas beberapa hari pakai tu..
maknanya bagi aku sesuai la ngan kulit kita..
dan untuk jangkamasa panjang..insyaa Allah akan kulit kita akan lebih elok..

nak bagi satu TIPS ni..
kalau korang nak tukar dari satu2 skin care ke skin care lain..
jangan terus2 tukar..
maksud aku..rehatkan kulit dulu dari apa2 produk..atau produk sebelum tu dalam 2 minggu hingga sebulan..
macam aku.. just pakai pencuci muka jer..yang lain2 macam toner..krim2 bagai tu aku stop kan..
sebelum aku tukar ker skin care lain..

sebab.. kene ingat yer.. setiap skin care ni tak sama bahan kandungan nya..
lebih2 lagi kalau kot kata tak sedar ada bahan kimia dalam nya..
kalau bercampur2 ngan macam2 bahan lain pulak..tu yang kekadang bukan makin elok..
tapi main teruk..
so..nak dapatkan kesan lebih baik dan efektif..
rehatkan kulit kite sekejap.. 





SKINCARE SET by EudoreA Beauty ni lengkap dengan CLEANSER, TONER, NIGH CREAM dan MIRACLE FOUNDATION

aku suka botol Eudorea Glowglam kaca nampak exclusive sangat tau..
harga pon sangat la murah..!!! tapi kualiti produk nya terbaik..


kebaikan SKINCARE SET by EudoreA Beauty 

Kulit kelihatan smooth & glowing immediately! Magic sgt!
๐ŸŒปPerlindungan dr cahaya matahari
๐ŸŒปTreatment Effect - memutihkan, memudarkan noda hitam pigmentasi, mengurangkan garis-garis halus
๐ŸŒปCooling sensation - sgt sejuk ketika disapu
๐ŸŒปMenyerlahkan Aura si pemakai!





CLEANSER 
Melindungi kulit dari cahaya matahari
Kulit kelihatan licin, lembut dan berasa lebih lembut
Bebas daripada radikal
Pembersihan yang mendalam 

TONER
Menghapuskan bintik-bintik hitam dan parut jerawat
Menghapuskan sel-sel kulit mati
Moisturizing
Kulit wajah lebih segar


NIGHT CREAM
Wajah kusam menjadi berseri
Anti penuaan
Membaiki kerosakan kulit wajah



unik nya aku rasa produk ni sebab takde krim siang..
tapi digantikan dengan MIRACLE FOUNDATION !!

tak yah lah korang nak pergi kerje tu.. dah pakai krim siang yang biasa..lepas tu nak kene tepek ngan foudation lagi..

dengan Miracle Foundation ni pakai satu ni jer..2 in 1 giteww.. 
Selain membuatkan kita cantik sepanjang pemakaian ia turut merawat muka kita.. 
Dah la cantik.. Kulit pon bersih dan sihat

-----------------------------------------
๐ŸŒธKandungan EudoreA GlowGlam Foundation๐ŸŒธ
----------------------------------------
Vitamin E dan C yang terdapat di dalam Eudorea GlowGlam foundation membantu melembabkan kulit dan merawat parut atau kesan jerawat sekiranya diambil berterusan
Bengkoang yang boleh memutih dan mencerahkan serta mumudarkan noda hitam.
Kojic berfungsi dalam memutihkan kulit wajah. Sesuai untuk pigmentasi
Anti ageing
Memberikan cooling effect 70% berasaskan air untuk melembab
Glowing Effect
Mengandungi SPF 35 - melindungi kulit dari sinar UV
❤️Merawat jeragat & jerawat
❤️Utk make up tahan lebih lama
❤️Glowing dan tidak berminyak

-----------------------------------------------
๐ŸŒทKesan2 memakai EudoreA GlowGlam Foundation๐ŸŒท
-----------------------------------------------
๐ŸŒปKulit kelihatan smooth & glowing immediately! Magic sgt!
๐ŸŒปPerlindungan dr cahaya matahari
๐ŸŒปTreatment Effect - memutihkan, memudarkan noda hitam pigmentasi, mengurangkan garis-garis halus
๐ŸŒปCooling sensation - sgt sejuk ketika disapu
๐ŸŒปMenyerlahkan Aura 




sori lah foundation dah 'berlubang' sebab aku suka pakai ..!! heheh
aku pakai setiap kali keluar rumah.. kekadang tak yah pakai bedak pon..
pakai Miracle Foundation ni.. pastu pakai lipstick dan eyeliner.. dah ok jer aku rasa..
kire ni tuk setakat make up nipis..
boleh tutup semua cela kat muka..
texture nya sangat smooth dah tak berminyak atau melekit pon yer..
senang nak cuci tu yang penting..



  
ni gambar aku pakai Miracle foundation tu.. heavy sikit aku make up sebab pergi majlis raya ritu
ni bukan awal pagi tau..
di dah beberapa jam time nak balik tu..
aku suka sebab maintain jer tak berminyak atau berpeluh cair..

siap2 dah aku mintak nak beli Miracle foundation yang besar terus..
puas hati pakai..




Aqua Rosa spray - ni lagi satu aku suka 
just spray jer kat muka bila2 rasa muka melekit ker tak selesa ker..
macam fresh water..sejuk..sedap..wangi pulak tu..
Hanya Rm 19 sebotol..!! 

๐ŸŽ€strongest anti-oxidants

๐ŸŽ€ brightening
๐ŸŽ€ glowing
๐ŸŽ€ refreshing 
๐ŸŽ€ moisturizing
๐ŸŽ€ tightening












berminat nak tau lebih lanjut.. nak beli dan sebagai nya

boleh hubungi terus ;

+60124049811 / +6019-2160772
FACEBOOK : EudoreA Beauty



Nak jadi AGENT / DROPSHIP pon boleh yer..