Friday, December 28, 2018

#ProjekMakeOverDiningArea : dekorasi dinding






masih lagi mixed with gold.. walaupon dinding dah cerah.. tapi still outstanding warna gold kat wall tu.. 

frames ni aku beli dari IKEA.. dari raya tahun lepas lagi dah letak dah... tak ingat pernah cerite ker tak..ker ada kot aku share kat IG jer.. rasa nya lah...

dan sampai ke sudah ni ha frame nya kosong.. sadis betul..
tak tau nak letak gamabr apa...



sebenarnya.. aku masih berkira2 nak letak custom made mirror (aku sekarang pembekal mirror/diamond mirror gak) 
tapi tak tau lah.. macam tak berapa suka.. tak tau napa.. 
prefer letak frames jer.. walaupon boleh jer kalau aku nak letak mirror kat tengah tu..
sekarang memang ngan musim sungguh diamond mirror tu..
ramai orang tempah wainscoting ngan aku.. tempah sekali diamond mirror...
may be sebab tu aku tak nak pakai kot.. entah.. takde alasan yang firm pon..
just rasa..macam... tak nak..

lagi satu.. kat hall bawah ni.. (ruang tamu-tv area-dining area) ada 3 frames wainscoting besar..
may be aku akan letak salah satu tu jer.. tu pon bukan diamond mirror.. may be bronze mirror ker..
tak pikir bebetul lagi.. tengok lah acaner nanti..

buat masa ni aku suka pakai frames ni jer.. 


downlight tu pon ada plan nak tukar yang lagi modern.. but still nak cari ada gold.. simple tapi nampak mewah.. tengok lah bila2 rajin nak mencarik tu..
satu2 nak setel ni.. banyak lagi ni ha... huhu..


nampak breakfast counter tu..tapi tak cerite2 lagi.. 
next entry yer...