Tuesday, January 12, 2010

TaHun 2010



baru free nak ngadap ni sumer....dah 2 minggu tahun baru....tapi masih tak telambat kan nak wish Hepi New Year kat sume...(ader ker orang nyer sumer..??) huhu...saje wat blog baru...

apepon...hope tahun baru ni menjanjikan yang terbaik dalam idup aku....azam..?? aku wat azam sekali ngan besday aku(31 dec)....tapi jangan tanyer lagi pasal azam baru...tanyer pasal azam tahun lepas...clear ker tak...heheheh....eeerrr...aku nak ingat balik....(nampak sangat tak clear lagi azam taun lepas..huhu..)


tahun lepas 2009 banyak perkara baik jadi dalam idup aku...selepas aper yang aku dah lalui sebelumnyer....betul lar sowang sahabat aku penah cakap " selepas guruh dan petir serta hujan..Allah akan hadiahkan kite matahari beserta pelangi yang sangat indah...selepas diuji ade hikmah yang baik disebaliknyer...." mungkin tu kifarah atau ujian yang Allah nak kasi pada kita...so kenelah redha ngan ujiannya....n alhamdulillah..aku berjaya laluinyer....


so tahun nie....harap2 aku lebey tabah lalui kehidupan yang kitesendiri tak tau ape lagi yang Allah nak rencanakan....kebahagiaan...or dugaan.....so...chaiyuk tuk diri sendiri..gud luck jugak tuk sumer.....