Wednesday, May 26, 2010

TQ taG ~dah buaT

dengan panTas aku decide..~ngeee...

dan terus buaT...

en Tunang pon beLom tengok lagi...
eeerrr...aku consider die setuJu jer...~ngeee

tapi ni aku baru dapat buat 216 Pcs...
eerrr...ade Lagi 382 Pcs ok..!!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
ni Lar sebahagian tQ tag yang aku dah siapKan..
Howyee...suker..!!
*
*
*
*
*
*
*

~ hiJau pLus pink ~

 
~ eerr..campor2 paper kaLer pink... aku pakai jer kertas yang ader~ngeee ~


~ ni Lar asaLnyer ~

*
*
*
*
*

okey..baLik ni dah boLeh potong2 sebeLom nak tidor..

nanTi Ley mintak toLong  kat en tuNang tuk tampaL kat paper bag..

sebahagian Lagi yangbeLom siap..paper dah abes.. kena beLi paper duLu..
pasTu ujung minggu ni Ley mintak toLong assistant poTongKan mase die cuTi bersaLin Lamer ni...~huhu

Ok... seTel pasaL tQ tag...