Monday, July 12, 2010

separuh Hari di IKEa~

nak hapdet siKit pasaL pergi IKeA sabtu aritu...
eerrr..tak de ape2 pon...huhu..






jemput en tunang duLu kat damansara..
dah lame tak jemput en tunang...~ngeeee




nak pergi tu ilang mud kejap...
sebab Jam...!!!
ader accdnt....ooohhwww....
dari sepatut nyer setengah jam...
jadi 2 jam...!!!
menagntuk..!!! huhuhu~








tapi..biLer dah masuk IKea..
start shopping...
hiLang segaLe bengang tadi...
hahahaha...~


kuase 'ber shopping' Ok...~




hilang fokus kejap..
sepanjang bejaLan..
aku ngan en tunang..
amik itu dan ini...
Lelebih lagi barang tuk ~rumah Lepas kawen kiteorang nanti...
dari nak beLi 2-3 barang...
Jadi 9-10 barang...~ngeee






 


~ aku suke tabLe lamp yang simpLe n moden macam nie...~
eeerrr... tapi aku tak beLi pon.. sebab tak rase sebarang keperLuan Lagi mase nie...~huhu






en tunang sangat suker kan lampu nie...
memang comeL..
n may be sebab hiJau...
tapi...
eerrr... kaLau beLi...
maner nak Letak...!!!
membayangkan ade kumbang merayap di biLik kiteorang nanti...~





~ Ni jer lampu yang kiteorang beLi tuk tumah..
harge..?? murah..!! Less than Rm50..!!
simpLe jer Lampu...
aku ngan en tunang... sukerkan side wall Lighting..
Lagi pon.. tak pikir pon nak beli lampu..
tapi..jumpe yang murah2 n juz nice macam nie..
sambar jer Lar Ok...~ngeeee





Then sampai tempat yang sepatut nyer di tuju..
okeh..
fokus baLik...~Lalala


terjumpe mirror hitam ni...
sungguh cantik..!!
tapi..buKan tuk aku..
teringat adik aku...
tuk wedding die..
yang bertema kan Hitam....





~ Harge : Rm119.00 ~
tak per.. lain kaLi pergi mesti jadi lagi murah..!!!
ngan harapan...~huhu

okeh..biLer sampai di tempat yang sepatut nyer...
fokus teLah lari..!!!

misi mencarik frame...
1st...
frame yang aku cerite sebeLom nie...
nak tambah Lagi satu....




~ dah cukup 3..~weeeeeeee...

so..dah Ley Letak kat waLL dining haLL yang kosong ni...
*
*
*
*
*
*
*
sebeLom
*
*
*
*
*
~ seLepas~ 



sambung baLik kat IKEA..

 2nd frame puLak..
macam yang aku nak..
kaLer putih Ok..

memang beLambak..!!!
macam2 bentuk...
aku dah muLer kompius..
dan stat koL adik aku tna beruLang2 kaLi...
tanyer pendapat...
n idea...~huhu





~ kaLer hitam.. tapi.. daLam size yang samer come with puteh kaLer jugak~




part kat sini paLing Lame...
kehuLu kehiLir bawak frame...
dari yang kecik..sampai yang kebesar..!!
nak compare...
n daLam mase yang terdesak..
harap iLham datang ngan cepat...~ngeeee


~ yang ni  kesudahannyer aku beLi...~
besar Ok... 3 pcs...


frame ni sumer aku akan Letak daLam biLik Panten aku nanti...
muLe tak pikir nak Letak frame...
macam boring..
tapi.. terpiKirkan idea Lain...

aku bukan nak Letak sebarang gambar...
apetah Lagi gambar aku..
or kiteorang...~ahakkss..

so..ape yang aku nak buat ngan keping keping frame besar ni..??!!
haaaa... nanti kaLau dah siap aku buat..
aku sharing Ok...~Lalalala

rasenyer tu jer kot..
yang kiteorang beLi...
huhuhu~ penat jer kene redah jam taw..
tapi ni pon ber 'rat'  jugak kuar taw...adoyai....

haa...en tunang ade jugak beLi satu frame
tuk Letak poster trannsformer die..!!!
oowwhh... die sungguh teruje...~ngeee



kepenatan separuh hari kat sane.. nak carik kasut tuk aku pakai mase majLis kenduri aku nanti...
masuk the curve kejap...
tapi..tak de mud nak carik.. sebab Letih...~ huhu


nex wik Lar puLak..
nak ajak en tunang pergi Kl..
eerrrkkk...kL..??!! aku sendiri kene wat pertimbangan baLIk...!!!
tak sanggup nak redah jam.. n ramai orang...!!