Saturday, July 10, 2010

eXhausted...!!

Been so bizi Lately... 
House... myseLf...
works...works...works...n works again...
and of cos for our wedding...!!!

exhausted... but so exciting....!!

biLer ter Lelah ngan suMer ni...
memiKirkan.. ianye hanyer SEKAli....
so.. aku biar kan jer...
juz.. enjoy dis moment ok....

yeah... bizi ngan keje adaLah lebih banyak dari bz kan bende lain...
even for my wedding...!! oouurrghh...

okeh okey...
stop talking 'bout KErJa oK...

kejap Lagi aku nak pergi IKEa..
nak cari frame kat situ...
tuk biLik pengantin aku...
mengikut konsep puteh...
so harusLah banyak kan ade kat iKea tu...

n Lagi..aku nak carik frame cokLaT..
tuk diLetak di dinding ruang makan rumah aku..
yang kosong...
akceLi...aku dah ader 2...
tapi..disebabKan dinding aku tu lebh Lebar..
so..i need another one...
jadi 3...
oowwhh...harap aku tak konpius with kaLer yang lebih kurang kat situ...



2 comments:

farahfatihah said...

wahhh kena rehat ni kalau dah bz manjang huhu jgn stress tau..hehe kad kawenn fara dah siap!! dah amik pon heheheh sja bg cuak =P..jgn marah ek

@ty_farEd said...

tau tak pe farah...huhuhu.. memang penat..!!
eerrk... dah siap kad kawen..!!!
dah siap amik...!!!
oowwhh... dengan sengaje bikin hati i cuak..!! ~ngeeeee