Tuesday, August 03, 2010

facial ~geLang nikah & kenduri Kahwin

DONE pendaftaran perniKahan
petang semaLam amik haLf day...
pergi PAID Klang...
tuk dapatkan kebenaran Nikah...
aLhamdulillah...
waLaupon sikit rushing..
tapi..dah seLesai.. Lega....~

sehari dua ni cume rase nak bLogwaLking..
nothing to share...

percaye tak...
cuti minggu ni..sangat tenang...
aku ngan en tunang..
reLaks2....
tak pergi memane..
dan tak terkejar sane sini...
untuk menguruskan haL kawen..!!!

hahaha...
aku pon peLik..nape...
perasaan : macam dah seTeL sumernyer...
eerr..beLom lagi sebebnanyer...!!!
cuMe kemaLasan...~ngeeee

en tunang merungut...
bowink duduk uMah....~huhuhu....

aku...ade aktiviti sendiri..
sabtu pepagi...
wat FACIAL kat kLang...
amik pakej...
3 kaLi facial dan free 1 kaLi lagi...
So...sepanjang buLan ni..
setiap minggu aku facial treatment...
n booking appoinment tu SPA sekaLi..
juz ngah piLih mase yang sesuai...

nex wik dah poSe...
kompem maLas nak kuar mane2 Lagi...
memang pikir nak seteLkan haL daLam umah jer...

siapkan hantaran...
hias biLik pengantin...
ikut scheduLe pergi facial..
n sampai mase nanti pergi SPA...
46 hari Lagi nak kawen...
no more stress ok...!!!

maLam minggu..
lepak2 ngan en tunang kat mcD..
makan Gcb...
sonok dapat Lepak2 kat Luar..
spend mase berdua...
relaks..2...
tak stress....
sungguh tenang..!!!
*seLepas sekumpuLan orang yang Lepak kaat McD tu beredar...tak paham kenape mesti cakap dan ketawa dengat sangat kuat.. menganggu orang Lain...!!!  eerr...perempuan Ok..!!

Lepas pegi wat faciaL
pergi beLi geLang tangan
tuk upacara bataLkan air semayang nanti...
ngan en tunang....
aku tak cerewet kaLao pasaL emas ni...
aku tak tau sangat pon sebebnanyer...
mungkin sebab belom jadi penggemar Lagi...
errr..jadi tak tau gelang yang macamane sesuai ngan aku...
n yang macamane cantik..dan sedang IN sekarang ni....
menyesaL tak ajak emak aku...!!!~ngeeee

geLang tangan yang simpLe..
sesuai ngan aku...
yang penting.. aku suker..!!!
kenape geLang tangan....??
rantai Leher-aku dah ada..mak aku beLikan....
Lagipon aku pakai tudung..susah nak pakai....
tak suke kaLao dipakaikan diLuar tudung....
cincin- cukup lar buat mase ni aku ader 2..
cincin merisik dan bertunang...
tak kan nak bagi gelang kaki kot...!!
waLau hakikatnyer aku suker jer...!!~Lalalala

okey.. DONE pasaL geLang emas ~hantaran en tunang
seTel pasaL barang kemas...

nak cerite pasal wedding yang aku attend hari ahad ari tu..
ngan mak ayah aku...
kat dewan SUK shah aLam...

ni kenaLan famiLy aku sejak aku dari kecik Lagi..
n pengantin perempuan ni sendiri...
~Fatin yang aku kanaL dari die umur 4 tahun..!!
duLu die sangat chubby..!! 
dah lebih 10 tahun tak jumpe...
sekarang die sangat comeL..!!
Fatin dan suami die ni..
masih berLajar lagi kat MESIR..

apepon.. tahniah for both of u... :)

majLis yang simpLe..
tapi..sangat sweet...
may be sebab berade kat dewan SUK tu sendiri...
n siyes... sangat2 tenang..!!
sebab dialunkan ngan seLawat ngan mengaji...
kumpuLan nasyid di datangkan khas..
tuk mengalunkan seLawat secare Acapella..
memang sangat 'sejuk' majLis ni...
aku impikan majLis yang macam nie..!!!



 ~ tak de peLamin... pengantin berarak terus ke meja makan... tapi tak terus makan...
pengantin di doakan oleh seLuruh dewan.. n di aLunkan oLeh bacaab ayat alquran oleh orang tiLawah..~eerrr...aku tak tau dari mane...tapi sangat sedap ok bacaanye...!!!!


~ tak sempat merase kek pengantin..sebab baLik awaL ~
 ~centerpiece~
~ cenderahati yang simpLe jugak..tapi menarik kan...!!!~



okeh..tu jer cerite ujung minggu aku kaLi ni...
tak de yang menarik kan..??
tak de pon pasal persiapan kawen yang hanyer tinggal lebih kurang sebuLan...
yeah.. tapi.. aku ader terpikirkan sumtin yang menarik tuk aku buat nanti..
ngah mencarik mase yang sesuai tuk mempertimbangkannyer...