Thursday, September 30, 2010

Hari PernikaHan ~SELEPAS DIJABKABULKAN [PART 2]


aku suker giler gambar ni....~weeeeee
ni sumer gambar2 lepas nikah kat daLam biLik pengantin....
dari cD OP yang aku dah dapat awaL2 duLu...
so.. far.. aku hepi ngan majLis niKah aku...
alhamduLillah..sumernyer berjaLan lancar....
mase amik gambar2 ni..jenuh lar OP tu soh aku posing n senyum...
siap suruh aku kire dari A sampai Z n die snap gambar..hahaha
aku bukan photogenic.. so susah tuk amik gambar candid...

teringat pesan Huda sehari sebeLom nikah ni : " sentiase senyum yer Aty "
rupenyer nyer memang sangat susah...!!
so.. pade para bakal2 pengantin...
siLa beLajar posing dan senyum dari sekarang Ok...


















korang2 jemu tak...??
hahah...aku nak letak gambar banyak2...
aku ade lebih kurang 3 ribu - 4 ribu gambar kawen tau...
muntah darah lar korang aku nak upload banyak2...~ngeee
ni baru gambar indoor nikah jer..
belom outdoor nikah...
tak kire lagi tuk majlis bersanding nyer....
so..korang2.. redho jer lar ek...~weeeeeeee

9 comments:

mizz sue said...

cantik sgt!!!! su nak tau beli tudung kat ne...plzzz...

Hana said...

ati.. ok wat.. nak tgk gambar bebanyak :D ok je gambar candid :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xjemu..
korang memang sweeettt..
:)

farahfatihah said...

atiey, bantal kecik2 yg kat katil tu beli kat mana?

aTy _faRed~ said...

mizz sue ~ dah email dah pasal tudung tu..sowi ar lambat... :p

hana ~ hahaha..yang ni letak gambar yang elok2... yang candid2 yang buruk tak mo letak...huhu

meniti senja ~ mekaseh sangat... suker..hihi

fara ~ haaa... pelupe ar fara ni.. aritu kan fara dah tanye... i dah jawap pon... hahaha..tak per2.. jawap lagi.. i beLi kat khazanah KLCC.. khazanah ni banyak mall ade.. mase i beli tu ngah offer 5pcs-rm100.. kalo tak hargenyer sebiji rm29... mase tu raye..sekarang i tak tau ade lagi ker tak.. eerrrr...warne2 u pon banyak tau aritu i nampak...cantik..!!!

hana yoriee said...

aty: sume cantek! bilik mmg teramat super cantek..suke dgn bilik pengantin aty laaaaaaa....=)

miss nona said...

aty...cngrats ek.
huhu sorry sgt mmg xsempat nk wish aty.. bz sgt sbb baru posting.

aty cmane nk wt frame bunga2 tu?

Miss Maira said...

aty... bilik pengantin sangat cantik... saya suke ok!

-yana mz- said...

bilik pengantin cantik!

boleh buat inspirasi ni...=)