Wednesday, September 01, 2010

hujung minggu ke 3 ~sebelom majLis [ SHOPPING RAYA ]

menikut ticker lagi 17 hari lagi nak kawen..!!!
siyes.. aku sangat2 cuak....
daLam 17 hari ni...
daLam perkiraan... 
minggu depan rabu dah stat cuti raya...
lepas tu aku akan bercuti lebih kurang 3 minggu...!!
means ade seminggu nak setelkan kerja yang sangat banyak..!!
toLak seminggu tu..tinggal 10 hari aku nak setelkan baki2 haL kawen aku..!!!
toLong aku...!!!!

aku sangat2 penat...
aku tak punyer mase yang cukup sekarang..
setiap kaLi cuti sekarang..
aku tak duduk rumah..
sebab nak setel hal famiLy..raye n kawen serentak...
sangat lelah...

banyak perkare nak cerite..
n banyak perkare nak share...
n nak mintak tolong pade kawan2 blogger jugak...

tapi..tuk ni.. sajer2 nak cerite pasaL shopping raye
bersame en tunang dan jugak famiLy...
hujung minggu aritu.. dan jugak semaLam...

hari ahad... 
pagi2 dah kuar... nak pergi KL..
MISI 1: mencari baju melayu abah en tunang - SUCCESS
MISI 2 : singgah semua hause..tuk beLi runner tabLe biLik pengantin - SUCCESS
MISI 3 : ke SOGO carik baju seLuar raya adik aku yang bongsu - SUCCESS

dapat jugak beLi butang baJu meLayu tuk ayah dan adik2..
n baJu meLayu adik ipar ~dePot - yang last minit baru setuju nak pakai kaLer PINK...
hahaha...aku yang kejam..pakse sumer orang pakai kaLer PINK jugak...ngeeee


kat Hugo Butik Semua House - carik baju meLayu aBah

~ sajer cuci mate...
sementara menunggu baju dicarik..lepak kat luar.. 
nampak kedai depan butik tu yang buat suLam... 
memang cantik2 n haLus suLamannye....!!
kemas sangat...!!
nak amik gambar dekat2.. eerr..maLas nak gerak..sebab dah letih sangat..!! hahaha..lagi pon... untie kedai tu muke macam garang jer..
takut lak nak amik gambar lelebih...~ngeeee


~ beLi butang baJu melayu tuk ayah..abang n adik2 sekaLigus..~
kaler seLamat ~diamond putih..
ley pakai ngan sumer2 baju melayu Lain...Lalala

hari seLasa semaLam
MISI : ker aLam sentral/pKNS
bawak emak n adik aku~tina tuk carik baju tudung raya...
n pakaian bertandang ke johor jugak..
theme : sepatut nyer merah maroon tapi kat kedai tu mak aku pekenan warne Grey..!!

~ jubah moden mak aku ~

~ baju kurung posak gantung adik aku Tina ~
eerr... aku pon ade seheLai..nak pakai raye..!! ~ngeeee

baju ayah aku.. beLi kat JUSCO petang tu pergi beLi...
baju batik samer kaLer...
punyer lar ramai umat...
nak membayar punyer lar panjang...!!
kaLau ikutkan memang tak sanggup... tapi mengenangkan..
mase yang tinggal tu tak banyak..
tuk aku keluar lagi membeLi sumer tu...
so...sabar jer lar yang aku harapkan...

lepas ker jusco..
ker PADINI pulak..
adik aku nak beLi kasut n baju...
kaLi ni punyer beratur lagi panjang...
hampir 1 jam...!!
aku dah tak sanggup........mau nangis...huhu

saat tu..terpikir2...
kerja umah masih banyak lagi menanti aku.....*sigh

penat sangat2...!!
aku nak sumer ni cecepat berakhir............