Wednesday, September 08, 2010

tanda aRah jaLan

korang2 yang nak datang majLis aku nanti..
aku dah sediakan tande arah..
tuk memudahkan korang2 sumer....
aku tak pasti umah aku tu susah atau senang nak carik...huhu

En tunang dah siapkan tande arah jaLan..
inspirasi daripade kawan bLogger : bride2wife
not exactly same... tapi.. gune sebagai rujukan... 
terime kaseh pade pn Tahirah...
Idea die sangat menarik... 
n alhamdulillah..die tak kisah tuk aku guna pakai idea die...~thanks again... :)
n time kaseh jugak kat en tunang sebab merealisasikannyer...

ceehh...tande arah pon nak kecoh..huhu
tapi tanda arah tu part yang agak penting ok..!!
so..siLe jangan abaikan.. :)

akceli..tak siap lagi..
baru Lepas print kat aLam sentral isnin aritu....


kertas tu kiteorang beLi sendiri
kaLer Pink n Kuning...
A3 size..besar sikit...
beLakang kertas tu nanti akan ditampal kertas cupboard...
nak Laminate takut basah *maner lar tau kan..kot2 kene hujan
tapi tak jumpe kedai yang ley buat for A3 paper...



~ kedai ni kat tingkat 3 aLam sentral -kebetuLan nak pergi tukar songkok en tunang yang terbesar (peLik) so..singgah sekaLi..~

kedai ni buat kad kawen jugak...
cantik2 jugak...
tapi harge boLeh tahan lar...







so..harap tande arah jaLan aku ni...
membatu korang2 key...
nanti2 Lepas2 kawen aku hapdet Lagi..
doakan segaLe urusan aku dipermudahkan ok...


p/s : vieL dari vispera tak sampai Lagi...
tak sempat nak dihantar...
hope dapat maLam ni...
or seLewat2 nyer esok pagi.. :)