Monday, February 28, 2011

Car Boot Sales di Stadium Shah Alam



Car boot Sales ni memang dan bertahun ade...
seingat aku..sejak aku dari sekoLah menengah..
N sekarang... bertambah2 besar...!!!


Car boot Sales ni bagi aku macam UpTown..
Cume waktu Siang.....
dan cume pada hari Ahad sahaje Ok...
tu pon hanye sampai lebih kurang pukuL 12 tengahari...
tu keistimewaan dan kelainan nye....


aku sendiri dah agak lame tak datang sini...
tadi pon.. sebab kebetuLan aku nak baLik umah famiLy aku kat shah aLam...
dah Lewat sangat pon sampai ke sini....


Dapat lar aku dan chinta beli 2-3 barang...
memang murah2....
dan banyak barang menarik...


pade asalnye barang2 kat sini..
adalah barang2 peribadi...
yang masih cantik dan dijual semula...
tapi sekarang... dah berbeza...

banyak barang2 vantage n antik jugak...
dari barang2 2nd.. bundle.. n barang2 baru...
ade barang2 import jugak...

segale2 aku rase ade kat situ...
even nak pokok bunga...
atau pon barangan kereta...



kalau ade yang nak pergi..
tempatnye sangat mudah untuk dijumpai...
Land mark nyer stadium shah alam di seksyen 13...
berdekatan dengan Giant Hypermarket 13 jugak...
insyaallah akan jumpe


INGATAN :: jangan luper bawak payung ok walaupon tak hujan....
aku tak pasti kenape kat sane sangat panas...


P/S :: minggu depan kiteorang nak pergi lagi.. sebab tadi datang dah lewat sangat... banyak kedai dah berkemas2..
nanti aku riview lagi ok... :)