Friday, February 04, 2011

nak baLIk Kampung Johor arini...


ni muke orang yang tak sihat tapi nampak macam sihat...~ngeeee
bukan Lar sakit tenat pon....
cume ade 'pantang' yang aku kene jage sejak keguguran aritu..
kaLau ikutkan dah ok dah..
bahagian yang 'dicuci' tak de masaLah..
cume kekadang sikit 'geLi2'.. huhu

CUMA..
yang sampai sekarang rase sakit tak hilang...
ialah kesan suntik bius tu...
siyes tak tipu..
memang sakit lagi....

kesannye....
tak ley duduk dalam satu posisi dalam tempoh yang lame....
kalau tengok tv..kejap2 kang kene gerak..
duduk atau berbaring...
kaLau tidur pon same jugak....
tak Ley tunduk atau membongkok....
mesti rase sengaL...

orang cakap....
kesan tu Ley sampai setahun...!!!
adoyai...........

tapi... cuti CNY ni kan lamer...
memandangkan keadaan aku belum cukup stabil..
so tak de pLan nak pergi mane2...

kebetuLan... Mertua buat kenduri maLam ni....
Kenduri cukur jambuL untuk anak FARA adik ipar aku....
teruja nak tengok anak buah..
Kiteorang pon dah Lame tak baLIk ke Kampung....

agak jauh..
Rawang - Shah alam - Johor....
LEbih kurang 4 jam....
tapi aku rase ok kot..
boLeh bertahan...
ubat tahan sakit pon ade...
may be Ley membantu....

Semoga seLamat sampai.. insyaallah...

p/s :: pagi2 nak gerak dah....

6 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

safe journey beb..take care k!

Mimi Jazman said...

selamat bercuti ye..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

moga semuanye ok...

Peri PiA said...

hav a safe journey dear

cIk pEnNa said...

sy pagi sok baru bertolak..
take care ye!

:)

Me'aH said...

semoga happy kt kampung... n selamat pergi dan balik...