Tuesday, March 22, 2011

konflik daLaman aku

setiap kaLi bangun pagi nak gi kerja[kat shah aLam]
aku selalu rase macam nak berhenti...
hari2 aku rase okeh....


Tapi biLer dah sampai opis...
n dah bizi wat kerja...
waktu samai waktu nak baLik kerja..
dan kaLau kerja aku tak siap...
aku akan rase tak sabar nak gi kerja esok nyer nak setel kan kerja2 aku tu.......
[sekarang aku tak Ley dok stay wat kerja kat opis lamer2 macam zaman bujang duLu.. kene baLik on time]




dan setiap kaLi n setiap hari pon macam tu....
macamane nak buat....
aku rase masaLah aku ni 
berkaitan ngan bangun awaL pagi dan bersiap untuk meredah jam setiap kaLi nak kene gi kerja.....




bak kate warna-warni kehidupan :: kaLau boLeh nak tempat kerja depan rumah jer....!!! [huhu]


p/s :: biLer tak kerja pon runsing gak otak aku ni dok umah tak buat aper2... memang aku ni yang bermasaaLah...[ngeee]