Tuesday, March 22, 2011

TAG dari cik Senah SHIGELLAZOSTER dan cerite pasaL CONTEST

aku dapat tag dari bLog cik Senah::shigellazoster 
untuk joint contest :: 
" CONTEST i LUV my FRIENDS "

biLEr dah di jemput...
aku teruje n berbesar hati nak joint....!!!
sebeLum ni aku tak berape gemar nak join2 contest...
Lebih2 Lagi trend bLog sekarang yang suker buat contest ngan macam2 syarat....!!
eLok2 orang ikhLas nak foLLow..
jadi macam tak ikLas puLak nanti..
sebab asaL nye hanye dari 'Syarat2' yang diberi...

duLu2... aku pernah dapat hadiah dari kawan bLog...
bukan sebab joint contest..
tapi sebab  aku hanye comment n3 kawan2...
tetibe dapat hadiah dari BALI...!!
mase tu Yanie tak kawen Lagi.
sekarang baru jer bersaLin anak perempuan pade 24Feb2011..!!!
Tahniah Yanie....
sekejap jer kan rasenyer..


tu cerite Lamer...
sekarang kaLau nak dapat hadiah free dah susah..[huhu]
okey... aku tak kisah pon...
terpuLang pade individu...


biase Lar tu kan... ganjaran hane akan diberiade orang yang rajin..
kaLau yang maLas2 macam aku ni...
nak ikut n buat syarat2 yang diberi...
tak payah Lar nak mengharap nak kan hadiah free.. [ngeee]
terpakse lar beLI sendiri..[*sigh]
Lain rasenyer...!!! [huhu]

kaLau ikutkan
syarat2 tu pon bukan susah sangat pon kan sebenanyer...
cume perLu jadi FOLLOWER dulu okeh....
bukan kene bayar pon kan....
[bayar biL internet n elektrik untuk komp. jer]
Lepas tu buat n3 khas...
bagus kan... 
sambiL bagi hadiah.. sambiL Ley promot n kumpuL follower kan...
sambiL2 tu. bertambah kawan2...bijak bijak...

sonok gak...!!!
teringin nak buat..
TAPI.... aku memang tak sempat nak beLek semua tu..!!!
[maafkan aku...]
kebanyakan n3 aku ni pon adaLah scheduLe n3..
n buat n3 pon sebenanyer untuk simpanan sendiri...
dan kaLau ade yag boLeh diambiL sebagai panduan
aku pon tak kisah untuk berkongsi....
bagi aku.. pembace perLu selesa untuk membace..
dan ikhLas untuk 'mengikut'...

berbaLik pade jemputan contest dari CS...

so.. untuk jemputan contest kaLi ni...
aku hanyer perLu LEtak gambar terbaik bersame kawan2 aku..

kaLau ikutkan aku yang sangat suker bergambar ni...
sepatut nyer memang banyak kan gambar2 aku ngan kawan2....
masaLah nyer....
disebabkan LAPTOP Lamer aku hiLang 3-4 buLan Lepas...
so... hiLang sekaLi ngan kesemua gambar kenangan lame2...!!
memang sakit hati...!!!

tapi... aku cube jugak nak joint contest kaLi ni...
aku masih lagi mengodek2 kaLau2 ade gambar2 cun....

Cik Senah :: nanti kaLau ade..ai tepek gambar n joint ek...."



p/s :: rase macam nak scan gambar ngan geng kawan baik mase sekoLah duLu n tepek kat sini... rindu nyer...!!!