Tuesday, March 29, 2011

MajaLah APARTMENT dan Setia aku menanti.........

borink biLer sorang2 malam2 macam ni...
Asben gi site baLik lewat lagi...
semaLam pon macam tu...
biase kaLau Asben kate kene gi site..
tapi kekadang yang shiok kaLau siang gi site baLIk awaL...
pukuL 3 dah tercongok kat rumah...[weeeee]


dah tugas dan tanggungjawap die sebagai pekerja..
kena amanah pade tugas...
aku tak kisah dan boleh memahami....
cume kesian asben aku.. 
penat carik rezki sampai lewat maLam...


sorang2 ni... tak de saper aku nak bercakap...
nak borak ngan adik aku ::Tina die dah berlaki..
maLam2 macam ni..tak kan nak melayan aku lagi kan...
harusLar melayan laki Dia... 
baru kawen lak tu....
yup... keadaan dah berubah...


on9 pon bowink gak...
Layan Asmara kat Tv3....
sambiL2 bace majaLah baru...
walaupon rumah aku bukan lar apartment...
tak banyak beza pon...
konsep tetap samer...
yang bezanye cuma jenis rumah jer...


aku memang suker beLi majaLah2 macam nie..
impiana... dekorasi... anjung Seri....
banye idea praktikal yang boleh diguna...
boleh di refer....
aku kan suker menghias rumah ni...
dan aku suker tengok rumah yang cantik2...
dengan dekorasi yang indah dan mengkagumkan...[ngeee]
memberi inspirasi....
sambiL2 tu boley pasang impian nak buat rumah idaman nanti....





majaLah apartment ni keLuar 3 buLan sekaLi....
yang aku beLI ni edisi Apr - June 2011
harge pon berpatutan :: Rm10 jer....


tak abes bace pon Lagi..
baru beLek2....
bace peLan2....
sambiL menunggu Asben baLik yang aku pasti Lewat tegah malam lagi...
aku kerinduan... [gediks..!!]


p/s :: Lapar lar puLak... makan duLu...