Monday, March 21, 2011

[Zizan Raja Lawak ft. Dina - Selamat Tinggal]Zizan Raja Lawak :: memang styLo..!!


o

Lagu ni merupakan Lagu penyingkiran untuk program raja Lawak5...
dari awaL aku memang suker kan Lagu ni...

dan ni biLer dapat tengok video cLip lagu ni..
memang besh n touching..!!

suara Dina Malaysian IdoL memang mantap..!!
dan Zizan Rapping memang styLo..!!
smart....

eerr... mungkin sebab aku memang minat kat Lawak die kot..[huhu]

tapi cuber ar orang2 layan...
Bagi aku... Lagu ni memang besh.........
tak sesuai puLak rasenyer tuk dibuat tema Lagu tuk Raja Lawak...

p/s :: aku kaLau tengok program raja Lawak at astro... 
Terlebih geLak tengok Johan n zizan buat lawak berbanding peserta sendiri....


1 comment:

cIk pEnNa said...

saya sejak dua menjak 3 menjak nih..gemor pulak dengan si zizan..
dia nih bukan setakat pelawak..dah jd lebih dr tuh pun kan !
harap dia akan lebih maju..

;)