Sunday, April 03, 2011

aku ke BBF gathering dengan konsep kesuLtanan melayu melaka..eerr..shah aLam[ngeeee]



penin aku ngan tema yang di suruh...
aku pakai ape yang ader jer...


Asben :: sayang... zaman doLu2 mane ade orang pakai shawL.......


boLeh jer aku nak pakai kain batik..
tapi....
aku baru perasan yang kat umah aku ni tak de kain batik...!!
[pengakuan berani mati aku ni...][Lalala]
songket moden aku ni.. kire okey ar kan...


match kan dengan cLutch...


Asben :: sayang... doLu2 orang tak pakai clutch ar.....


[nak kene pakai bakuL or junjung dulang ker...??]


biLer nak kuar.. aku pakai heels...[macam biase]
sebab tak de terompah macam doLu2 tu nak dipakai..!!!


waaahh.. melaram aku...
nak mengikut konsep punyer pasaL...
tau tak.. sangat panas Ok..!!!


p/s :: sedang menghapdet post berjaduaL untuk BBF gathering... semua memang sporting..!!! happening..!!

10 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

yg kene zaman dolo2 adalah baju jew la eh???
yg laen kemodenan la??
hehehe...

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

hahahaha.. husband boleh jadi pengkritik terbaik ah.

Peri PiA said...

sweet la u ol ni :D

best nya,huhu xdpt join

hana yoriee said...

aty memang best lah! sgt mengikut tema..hahaha..hapdate pelis..nak baca.

Lyna Shaari said...

dtg berbelogwalking di sini :)

Lyna Shaari said...

dtg berbelogwalking di sini :)

Lyna Shaari said...

dtg berbelogwalking di sini :)

cheq sue dieyha said...

huhuhu...sweet r ur asben.btw,im follow u.blogwalking di cni tgk fesyen kesultanan melayu awak.hehehe...

Qaseh said...

Wah..cantik aty..
gorgeous...**tak tipu**...

Hapdate cpt ye dear..
tak sbr nak baca...

Sy nk terjah blogger lain yg gi gathering jugak coz sy tak pegi **tetttt** Huhuhu

My new link:
http://blogqasehkita.blogspot.com

aTy _faRed~ said...

meniti senja :: mix n match..[huhu]

oshinz :: Asben ai memang kuat complain tau..!![ngeee]

Peri pia :: insyaallah kalau ade lain kali join ek...:)

Hana yorie :: tu lar pasaL... tak tau ai kepanasan kat situ....[huhu]

Lyna Shaari :: time kasih..:)

Cheq sue :: hahaha.. bukan ar.. ni feshen negeri shah alam..[Lalala]

Qaseh :: mekaseh... maLu ai...[wink]