Saturday, April 02, 2011

BBF GATHERING::nak pakai baju aper nih..??

petang ni ade BBF gathering...

pagi2 bangun dah penin pikir nak pakai baju ape...
eerr.. dari semaLam Lagi okeh...
bukan..!!! dari 3-4 hari Lepas Lagi...

tema gathering :: Kesultanan Melayu Melaka

memang cantik TAPI.. tak dapat aku bayang kan macamane aku nak melalui bukit cerakah yang panas tu dengan berbaju tradisionaL ni okeh....[huhu]

adoyai fara...
ai pakai baju kesultanan meLayu shah aLam ley tak..??[ngeee]


ni dok penin lagi...
mane satu baju yang harus dipakai..
yang simpLe.. tak panas dan paLing penting.. harus Lar mengikut tema majLis...
[penin2 pon sempat hapdet blog..][cisss]

masih mencarik...
majLis bermula pukuL 2...
nak seteL haL rumah duLu...

alamak..!! Luper lak sumtin...
semaLam aku rase macam nak jumpe Nad::PINKY MOMMA...
kunun2 nak ikut die shopping2 kat Jalan TAR...
tapi.. macam tak sempat lak...
oohh Nad... hurrmm.. biLer agak nyer dapat jumpe ni....!! 

p/s :: nasib baik tema tradisionaL kesultanan melayu meLaka... kaLau tema majLis :: Hikayat Merong mahawangsa........................haaa..jawap lar sendiri.. tak dapek den nak nolong do....[ngeh ngeh ngeh]


eerr.. agak2 nyer kaLau aku pakai baju songket ala2 zapin..ade pertandingan baju mengikut tema dan boLeh menang tak....??[sengeh]

3 comments:

n.A.d.i.R.a said...

hahaha.. sama la kiter.. nad pun tak taw nk pakai baju pe... hehe
paling simple kot... pakai baju kurung je la....

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

songket terbaek gak kan...

~ NANA ~ said...

jgn lupa upload pic okey :)