Friday, April 01, 2011

kisah Laki aku dan maharaja Lawak..

Saat ni Laki aku tak brenti geLak sakan nengok Lawak peserta Maharaja Lawak...
sampai merah muker...
memang terbaik...!!!
memang betul2 lawak...!!!
eerr..kecuaLi Amir...[huhu]
dari duLu den memang tak pokonan ngan Amir tu...
tah macamane Ley jadi top3 aritu..
dah Lepas.. okeh.. Luperkan....
tak puas hati tu. boLeh ade Lagi..!!! adoyai pun....


piLIhan aku.......
ramai sebenanyer...!!!
Jozan semestinyer.....
BaLas pon aku suker...[hantu makcik karipap..haha..lawak giler..]
eerr... Man yang baru menang tu pon Ley tahan....
Lagi.. NabiL yang memang aku suker loghat nogorinyer...
ade Lagi ar....
adoyai pun... banyak lar puLak...


okeh... tengok Lar nanti...
ni baru permuLaan...


p/s :: dan dan ni Laki aku nak cakap nogori..[huhu]

3 comments:

alinac lover said...

ala x tgk

Aya said...

tak suke gak kat amir tue... bosan gler. huhuhu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xsempat tgk la...
adus...
sket2 jew...