Thursday, March 31, 2011

Lepak makan Durian kat Rawang

kemain Lagi kan..
aritu..mase aku teirngin..kemain Lamer aku nak dapat makan..
teringin dah 3 minggu baru dapat makan minggu lepas...
sampai dah hilang teringin kat tekak aku ni...


Ni.. rase durian pon tak hiLang lagi..
[cehh]..tipu lar tu kan....[huhu]
alaa.. nak buat drama sikit jer pun....
baru jer kan aku makan hari tu..
tetibe Asben berenti tepi jaLan nak beLi durian lagi...
mase baLik lepas tengok perabot semaLam...



memuLe nak bungkus jer...
tapi... sebab tak nak pening bau die tak hilang 3-4 hari daLam rumah...
decide makan terus jer kat situ...
kerdai durian pon ade sediakan kerusi meja tuk makan okeh....

kaLi ni kiteorang cumer beLi sebiJi jer..
cukup Lar tu...
kemaruk dah hiLang....
korunk tengok..
haa.. gerai durian tepi jaLan pon sediakan air mineraL dan tempat basuh tangan ok...
gerai burger tepi jaLan tu pon beLm tentu ade...
syabas ar...[huhu]
tong air tu ade kepaLa paip taw...
kire gerai durian kelas 4 bintang ar ni....[ngeee]


p/s :: tak nak dah makan durian seminggu dua ni... cukup..!!
bau susah nak hiLang..!!

8 comments:

Peri PiA said...

hamboi kemain lagik :D

pia FIL kirim dr kg,yum2

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

lame aku xmakan durian nieh...

~ NANA ~ said...

if pregnant jgn mkn durian

*tibe2 je*

haha

ratusiput said...

nasib ratu tak makan doyan.ehehe..

Lieya said...

Ha haaa bestkan makan durian, mau free meh turun jb.. ahahahaa

diera_syadiera said...

sedapnye...nk jgk.. :(

poyaty said...

dkt area mana tu wak? cam best je. hehe. ari tu pun teringin sgt durian. even merosakkan diet. rs sket tape. hehe

rATu kEBaYA said...

bau durian mmg melekat lamalah.. tapi tu yang menarik