Monday, April 04, 2011

BBF :: Our FIRST GATHERING


memang besh..!! korunk sumer sporting..!!
Lelagi waktu sesi begambar...
kemain Lagi sumer berposing.. tuk biLer2 mase...!!






bab makan pon terbaek..!! banyak sangat piLihan...!! 
b2b yang beLom kawen lagi kat gathering tu.. korunk memang rugi sebab diet babe..!!![huhu]

dan sebab terlampau banyak makanan jugak.. waktu nak baLik tu..
sumer baLik dengan penuh di pewot da penuh jugak di tangan...[ngeee] 
kaLau gi kenduri kawen tu.. kire macam 'berkat' lar..
sungguh mengikut kosep...[weeeee]

biLer maLam baLik... rendang yang ditapau teLah pon basi...
[cehh.. baru ingat maLas nak masak..][huhu]






group no4
dari kiri :: Hana yorie, aku, Narz,Dyll & Nora Karel
saguhati pon tempat ke4 jugak....

happening mase game 'baju pengantin pakai surat kabar'
mencabar kretiviti...!!
waLaupon baju tak siap dengan sempurna..serta penggunaan barang yang terhad...
tapi yang penting sumer tetap enjoy..!!
[geLak lebey...!!]

setahu aku.. ade banyak Lagi game yang admin pLan..
tapi.. sebab kekangan mase.. dan masing2 dah penat...
mungkin sebab terLampau panas kat situ..
so.. sume nampak flat... dan surrender tak nak main ape2 dah....



Asben aku dengan Asben Farahfatihah
Asben aku ceciter.. asben2 dan bakaL2 asben derang ni pon besh..!!
banyak rupernyer yang derang gosip.. lebih dari kite2 orang ni okeh....
dengar cerite memang geLak besar aku...[hahaha]
Asben aku ngan Asben Iela siap tukaw nombor tipon..
katernyer pLan nak challenge futsal ko...!!!


Nad, Dyll, Nora & Diba

:: iela, farahfatihah & Khumaera


ramai Lagi sebenanyer...
nanti2 aku hapdet lagi okeh...





cenderahati untuk kiteorang..!!
frame + candy jar + muffin choc yang sangat moise n sedap..!!

okeh.. tu jer...
nanati lain kaLi aku hapdet lagi pasaL bbf gathering ni okeh....
letak gambar korunk2 yang mane tak sempat aku ak letak....

tak sabar nak tengok gambar semua berposin sakan dari OP..!! [howye..!!]


p/s :: biLer next gathering..??