Monday, April 04, 2011

NONA dan ISU PERKAHWINAN


aku sebenarnyer tak sengaje ter beLi majaLah nona dengan isu perkahwinan.ni...
namun tetap menarik untuk dibace walaupon aku dah berkahwin...
cover majLah tu mizz nina yang meletop..!!

untuk b2b yang muda2 beLia tu.. jangan ingat majaLah nona ni hanye tuk wanita2 tua sajer okeh..[ngeee]
[walaupon hakikatnyer aku sendiri sejak2 dah rase diri ni tua baru start nak bace majaLah macam ni...]





bukan untuk b2b jer.. untuk yang dah kahwin ni pon sangat elok bace...
banyak isu2 dan artikeL2 besh..!!


sesaper yang mencarik idea untuk buat hantaran...
mungkin boLeh membantu...
banyak idea yang fresh dan lebih moden di kongsi...
aku sendiri pon mencarik idea hantaran....


bagi yang suker D.I.Y.. ade jugak ruang DIY :: buat sireh junjung

b2b sekarang advance.. bunga tangan sume grand2 belaka....
waLaupon hanye nampak macam tak de ape2.. tapi impaknyer besar pade pengantin...
so.. jangan pandang enteng pada bunga tangan okeh...
[aku pernah jumpe pengantin yang pegang bunga tangan artificial siap berabuk2...!!]
sangat kasihan.. may be si pengantin pon tak sangke diberi bunge tangan macam tu oleh pihak butik...

aku yakin sebenarnyer.. orang yang nak kawen mesti dah dapatkan majalal Nona ni...[weee]

p/s :: walaupon dah kawen.. aku tetap suker tengok orang kawin..n bace cerite pasaL orang yang nak kawen..