Friday, January 04, 2013

takut dendam duduk kat hati....




kalau lah aku mampu meluah rase hati kat sini..........

tak perlu aku menanggung beban kat hati...
takut lambat laun akn jadi dendam mcm duri dlm diri...

nanges la ko sorang2 sendiri...
telan je lah.....
laki sendiri pon blm tentu nak dengar rintihan hati...
lg2 hal mcm ni....

kecewa....


mak sendiri jer lah sahabat sejati...
die pasti tak akn mengecewakan hati....
yg pasti...die tak kan jadi batu api...
die pasti akan jadi air padamkan api...
sentiase ingatkan diri kedudukan dimana aku patut berdiri...
dan mendidik aku menjadi lebih berbudi pekerti..
walau apepon situasi...!!

terime kaseh mak sbb selalu jadi penasihat terbaik..

aku tak nak 'di bakar'
aku cuma mahu 'di sejukkan' saat nih....


hanyer mintak sikit dimengerti....
jgn luper...aku isteri...bukan bidadari....



boleh mati hati kalau terus mcm ni...


p/s :: kenape suker nak ngate pasal makbapak aku..?? dan kenape perlu cemburu..??  aku kecik hati...aku bengang dan aku sangat marah....-bukan pade laki sendiri-

tapi....
kalau tetibe meletup..
aku takut boleh menjadi punce bergaduh laki bini...


mintak jauh dr hasutan syaitan yg keji......
amik wudu' dan mengaji boleh kuatkan hati...
insyaallah...Allah pasti sedia sentiasa mendengar luahan hati....
mintak dijauhkan bende2 buruk dn gangguan syaitan dlm rumahtangge kami....